Annons:
Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 819 ggr
Svartsynt
3/11/18, 1:12 PM

Förvaring av djurtillbehör?

Hej alla!
Jag undrar hur och var ni förvarar alla era djurtillbehör? 

Har ni något tips på hur man kan lösa det om man äger olika djurarter och vill hålla deras tillbehör (burintredning, aktiveringsleksaker, skålar m.m.) separerade men ändå organiserade? Finns det t.ex. någon förvaringsmöbel som funkar bra till detta som kan "svälja" mycket? 

Tacksam för tips.

Annons:
Nordanälvens
3/11/18, 3:44 PM
#1

Haha, jag behöver också tips efter typ 100 år med djurprylar öööverallt.. Jag förvarar det mesta i ytterförrådet och i backar under mina skrivbord men det är så hemskt jobbigt att städa där under D:

Nordanälvens Musuppfödning
nordmuslingar(a)outlook.com
🏳️‍⚧️ Han/honom

Novachan
3/11/18, 5:04 PM
#2

Om man måste ha lådorna framme/synlig ser det ju stilrenare ut med lådor i samma modell och färg. Jag föredrar dock att inte ha en massa lådor synliga så ställer dem helt i skåp, men har också sett folk förvara massa djurtillbehör i stora byrålådor.  Finns ju gott om bra förvaringsmöbler så då är frågan hur mycket som ska förvaras, har man plats för en till möbel, pris och sånt. Det kanske också går att använda någon möbel man redan har, kanske göra om den…

Grodan
3/15/18, 3:26 PM
#3

Jag tycker mitt hem just nu är en enda stor djurprylssamlingsplats… tror det varit så alltid på något sätt.. att jag ska ha typ ett vardagsrum med soffa osv är eg relativt nytt… lol

Men jag har alltid velat att ha lite mer strukturerat… men brist på pengar o bärhjälp har jag inte lagt ner tid, pengar eller energi på att ha det bättre.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: