Annons:
Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 594 ggr
[LOVEgerbil]
3/21/18, 5:36 PM

Städa buren idag??????

Står för det svåra valet, jag KAN helt enkelt inte bestämma mig. Ska jag städa gerbilernas bur idag??

Annons:
ariama
3/21/18, 6:46 PM
#1

Om du inte kan bestämma dig så är det troligtvis inte nödvändigt. Om du tyckte det var dags, så skulle du väl bestämma dig för det? Om du inte har "förhinder" av något slag (ont om tid, ont om ork, ont… osv).

 Svarade "Är det nödvändigt?" för det lät inte så, och då är det ju inte nödvändigt. 😉

[LOVEgerbil]
3/21/18, 7:33 PM
#2

😂

[Jarl]
3/21/18, 7:42 PM
#3

Tycker du ska göra en ny omröstning om att omröstningen är ludig? Eller en ny omröstning om fler val.

[LOVEgerbil]
3/21/18, 8:23 PM
#4

Kom inte på fler alternativ😕

[LOVEgerbil]
3/21/18, 8:25 PM
#5

#3   Vad menar du?

[Jarl]
3/21/18, 8:40 PM
#6

Ja skoja bara

Annons:
Grodan
3/22/18, 9:24 AM
#7

Hur ofta städar man till gerbiler? Hur ser man att det är dax?

När det gäller möss och råttor så är lukt bästa indikatorn på att det är dax att städa… så jag sniffar när jag kommer hem från jobbet (ett par timmar hemmifrån gör att jag i a f känner om det luktar ammoniak, kiss, bajs eller död när jag kliver in i huset)


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[LOVEgerbil]
3/22/18, 10:38 AM
#8

Det luktar sällan illa hos gerbiler, jag städar mest när det ser skräpigt ut, t.ex när det ligger massor av kartongbitar överallt.

 Gerbilerna kissar ju sällan. Och när de väl kissar, kissar de bara i sin toalett. Jag städar ca en gång varannan vecka hos gerbilerna. Mer behövs egentligen inte eftersom de är så renliga.

Grodan
3/22/18, 10:54 AM
#9

#8 Men de gräver väl och gnager en massa så de behöver väl nytt gnag och gräv. Ska man inte ha typ flera dm gräv och gnag i botten?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[LOVEgerbil]
3/22/18, 3:54 PM
#10

Mina gerbiler får ungefär 20-30 cm med spån, och de har alltid tillgång till kartong. Ibland river jag gångarna så får de göra nya. Det tycker de om!

Gerbiler är väldigt renliga djur😉

Upp till toppen
Annons: