Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1077 ggr
ajanki
3/26/18, 11:24 AM

Omröstning på månadens mus mars 2018

Det här är SE-Tsunamis Motley. Man kan säga att det var kärlek från första ögonkastet! Från min sida vill säga…Jag fick allt jobba lite innan Motley tyckte om mig också. Han var inte direkt rädd men ganska ointresserad av mig i början. Nu räcker det att jag ropar på han så sticker det där lilla söta röda huvudet ut ur huset :) 
Jag hoppas vi får lång tid tillsammans!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Detta är McCree, en av mina grabbar från min första kull. Han är den absolut gosigaste, kärlekstörstande mus man kan ha. Att vara ensam i sin bur är det värsta han vet. Så han hänger som oftast med oss människor i vardagsrummet. Oftast sovande i min hand där han burrar in sitt huvud mellan mina fingrar, snosar lite och somnar. Han är precis som sin mor som en liten hund. Tigger, kommer på inkallning och älskar mys. Så har han varit sen han var liten. 

Anette Ajankis foto.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tuzz får vara med denna månad. Hon är snart 3 1/2 månad och ingår, tillsammans med sex systrar, i ett projekt där jag så småningom hoppas minska tumörfrekvensen. Färgen är Recessive Yellow och hon är rar men lite för "nervig" i min smak, samt inte fullt så social som jag önskar mina möss. Men här går andra prioriteringar först. Givetvis tycker jag ändå mycket om både henne och systrarna.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag hinner ju aldrig vara med i dessa, så vi provar.

Tsunamis Athena, Beige fuzzy hairless tjej. En av mina trevligaste fuzzy hairless som har fått de där stora rådjursögonen efter mormor. Hon bor idag med syster och kusin och kommer förmodligen få flytta ända till Polen. Vi får se om hon kommer uppskatta det! Hon brukar leva rövare i buren och gnaga ner hängmattorna till mattes förtret. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Annons:
ajanki
4/4/18, 11:41 AM
#1

Jag puttar upp, måste få en vinnare

Grodan
4/4/18, 12:24 PM
#2

jag har redan röstat, men minns inte på vilken


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Novachan
4/4/18, 2:46 PM
#3

Har också redan röstat - Athena <3

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: