Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 1462 ggr
Alwyn
7/22/18, 4:45 PM

Underbara nataler säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skulle kunna tänka mig att sälja mina bästa natalhonor och en av mina bästa hanar. Kanske. OM rätt hem dyker upp. De utgör två grupper. Grupp 1: fyra natalhonor. Systrarna Heart och Harmony, ca 9 månader gamla. Samt två döttrar ur Hearts senaste kull, Cool och Chewy. Alla jättesnälla och trevliga. Grupp 2: en natalhane plus två mushonor. Sugar har länge varit min favorit, en sådan goding man bara måste pussa på. Snäll, mjuk och go. Lätthanterlig och chill. Ca 9 månader. Han bor ihop med två musbrudar, Bliss och Meeko. Jag är väldigt fäst vid dem och har stora krav på köparen gällande bur, skötsel och uppföljning. Buren som de trivs bra i kan följa med om man köper båda grupperna, se bild i kommentarerna. Jag lägger in lite videos på sötnosarna här nedan. Hämtas i Olofström, Blekinge. Pris kan diskuteras och varierar beroende på om man tar en eller båda grupperna. Skicka Pm vid intresse!

Annons:
Alwyn
7/22/18, 4:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Buren. Honorna bor i undre halvan och Sugar i övre.

Alwyn
7/22/18, 4:52 PM
#2

Honorna 💗

Alwyn
7/22/18, 4:56 PM
#3

Söta Sugar 💗

Grodan
7/22/18, 5:06 PM
#4

Vill inte förstöra din säljtråd, men funderar över varför du ska sälja dina bästa, kanske kan du förklara varför?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Alwyn
7/22/18, 8:13 PM
#5

För att jag behöver skära ner och vill inte sälja de som jag inte tycker håller temperamentsmässigt. Bättre då om guldklimparna får förgylla någon annans liv, i avel eller som sällskap. Jag har ju redan tagit en kull mellan dessa och har fem honor kvar ur kullen utöver dessa.

Nordanälvens
7/22/18, 8:18 PM
#6

Alltså fan.. om jag bara hade platsen 😬 Den som eventuellt får ta över dessa kommer bli megalycklig, det veeeeeet jag!

Nordanälvens Musuppfödning
nordmuslingar(a)outlook.com
🏳️‍⚧️ Han/honom

Annons:
Grodan
7/22/18, 8:26 PM
#7

#5 Superbra tänk, precis så ska man tänka. Det ska du ju framhäva i dina annonser! ❤️


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Alwyn
7/22/18, 8:29 PM
#8

#6 ja jättesynd!!! 😩 vi får se om det dyker upp någon bra annars stannar de så klart 💗 är ju så kär i dem. #7 tack, ja jag kände väl att annonsen blev så lång, man kan ju ta sånt i diskussion med intressenter 😊

Upp till toppen
Annons: