Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 1689 ggr
alidaolsson
9/28/18, 3:03 PM

Möss till salu (Dalarna)

Jag har bestämt att sälja några fler möss ur de senaste kullarna. Främst hanar. Finns brun/vit, svart/vit och trefärgade.

Kan tyvärr inte ta bilder då jag inte är hemma för tillfället. Men kolla gärna in hemsidan, den är inte uppdaterad med vilka som är till salu, men det går att lämna intresse på alla så säger jag till ifall det är någon av de du är intresserad utav som inte är till salu.

https://miraklets.weebly.com/till-salu.html

❤️ Det är skönt att veta att oavsett vad som händer i livet så har jag alltid mig med mig.

Annons:
alidaolsson
10/6/18, 3:27 PM
#1

Bild

Här är en bild på Akilles som är till salu.

❤️ Det är skönt att veta att oavsett vad som händer i livet så har jag alltid mig med mig.

alidaolsson
10/26/18, 2:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Här är lilla Balder som är till salu 💙

❤️ Det är skönt att veta att oavsett vad som händer i livet så har jag alltid mig med mig.

alidaolsson
10/26/18, 2:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Balder igen. 💙

❤️ Det är skönt att veta att oavsett vad som händer i livet så har jag alltid mig med mig.

alidaolsson
10/26/18, 2:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Balder. 💙

❤️ Det är skönt att veta att oavsett vad som händer i livet så har jag alltid mig med mig.

alidaolsson
10/26/18, 2:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Balder. 💙

❤️ Det är skönt att veta att oavsett vad som händer i livet så har jag alltid mig med mig.

alidaolsson
10/26/18, 2:26 PM
#6

Det är lite kris här hemma just nu då jag snart eventuellt ska flytta till ett boende där jag inte kommer ha plats för alla mössen.. 😭 Älskar mina möss, kommer ju typ inte kunna ha någon kvar.. tror boendet kommer vara ett rum bara, jag bor i en trea idag. Har akvarium och terrarium överallt. Kanske kommer kunna ha två, max tre burar i nya boendet..

❤️ Det är skönt att veta att oavsett vad som händer i livet så har jag alltid mig med mig.

Annons:
Grodan
10/26/18, 8:10 PM
#7

Urtjusig liten Balder! Ser ut som något LittleM skulle kunna vara intresserad av. Gjorde inte hon en efterlysningstråd?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

alidaolsson
10/26/18, 10:28 PM
#8

#7 Ingen aning. Kan du putta upp hennes tråd tror du? 😊

❤️ Det är skönt att veta att oavsett vad som händer i livet så har jag alltid mig med mig.

Grodan
10/27/18, 10:39 AM
#9

puttat


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

ajanki
10/27/18, 12:49 PM
#10

Så tråkigt att du måste göra dig av med mössen! Hur går det med hunden?

alidaolsson
10/27/18, 1:47 PM
#11

#10 Ja 😭 Men några kommer stanna iallafall. Jag har som krav att det ska vara ett boende där jag får ha med djur, så hunden kommer följa med. Det går jättebra med henne i övrigt! Hon har lärt sig Massor! Sitter och väntar innanför dörren tills personen kommit in och hängt av sig jacka å så, sen får hon hälsa. Går fint på nästan alla promenader, älskar andra hundar, människor och barn. Kan vara lugn inomhus. Ensamhetsträningen har inte blivit något av, så ensam kan hon inte vara ännu. :)

❤️ Det är skönt att veta att oavsett vad som händer i livet så har jag alltid mig med mig.

alidaolsson
10/29/18, 3:19 PM
#12

Igår flyttade Aqua, Athena och Aikko. ❤️

❤️ Det är skönt att veta att oavsett vad som händer i livet så har jag alltid mig med mig.

alidaolsson
10/29/18, 5:28 PM
#13
Annons:
alidaolsson
10/29/18, 5:30 PM
#14
Littlem
10/29/18, 10:05 PM
#15

#7 pojkar har jag men behöver honor :)

alidaolsson
11/6/18, 4:24 PM
#16

Nu har även Asko, Balder, Akilles, Azza och Alea flyttat

❤️ Det är skönt att veta att oavsett vad som händer i livet så har jag alltid mig med mig.

alidaolsson
11/12/18, 9:36 AM
#17

Nu har Aristo flyttat också. ❤️ Bara hanar kvar till salu nu, honorna jag har stannar. Så tråkigt att sälja så många :(

❤️ Det är skönt att veta att oavsett vad som händer i livet så har jag alltid mig med mig.

Upp till toppen
Annons: