Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 1326 ggr
Grodan
12/4/18, 11:11 AM

Möss till salu dec-18 + jan-19

Här är tråden där alla som har möss till salu kan meddela om det. 

Har ni annons, så länka gärna till den. (Annons är mkt välkommet, gör gärna annons med info och foton om/på mössen, släkten och hälsa i linjen.) Se gärna annonsmallen

Ange vart ni bor! (Ort och län gärna!)

Tråden för okt+nov 2018


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
ajanki
12/4/18, 8:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#1

Jag har ganska många hanar som kan få flytta i färgerna blue, blue/tan, argente splash, pew, burmese, black och agouti alla är sh. Har även honor i blue/tan och argente som kan få flytta. Jag har inte gjort annons än, gör en så fort jag orkar. Jag bor mellan Mariestad och Töreboda i Västergötland.

ariama
12/11/18, 2:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 8
Förhandsgranskning av bild 2 av 8
Förhandsgranskning av bild 3 av 8
Förhandsgranskning av bild 4 av 8
Förhandsgranskning av bild 5 av 8
Förhandsgranskning av bild 6 av 8
Förhandsgranskning av bild 7 av 8
Förhandsgranskning av bild 8 av 8
#2

Björndalens Sällskapsmöss har musungar i västra Stockholm. 
200:- per mus, honor säljes enbart minst två tillsammans.
Just nu finns några svarta och siameser som är 3.5 vecka.  Säljes tidigast vid 6 veckors ålder. Före dess kan jag inte utvärdera dem så som jag vill.
Två av dem på fotona (pointerna på siameserna kommer senare), samt mamma Exzita (chocolate engelsk korthår, registrerad hona).  De bor i öppen bur utan att rymma eller ramla.
De har stamtavla men är inte reggade, och inte heller är min uppfödning registrerad, men Björndalens har funnits sedan 2006.

Först till kvarn gäller inte, utan jag vill att du som köpare antingen har haft möss tidigare, eller är bra påläst, och är beredd att ge mössen ett bra hem.

Jag har alltid 4 veckors ångerrätt med pengarna tillbaka (förklaring behövs inte). Möss och människor ska trivas tillsammans, annars är det inget kul, varken för mus eller människa.

Skicka ett PM här, eller maila på  amaira at logotypes.se och berätta lite om dig själv, så berättar jag mer om mössen.
😃

Brummebo
12/11/18, 8:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Har 5 små hanar födda 14/11-18, det vill säga 4 veckor, som söker egna hem från och med 26/12-18. Man får med övergångsfoder och skötselråd, härstamningsbevis kan ordnas om så önskas.
100kr/st
Finns i Båstad (Skåne), transport till Malmö 26/12 finns. Mot en liten summa kan jag mötas upp i större delar av Skåne.

Brummebo
12/11/18, 8:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#4

Glömde lägga till kontakt, brummebossmadjur@gmail.com

Bilder på de andra 4 kommer även här (visste inte att det blev ett bidspel, är nu på ifokus)

ajanki
12/12/18, 6:06 PM
#5

#1 Ingen blue/tanhane kvar, endast 3 honor i blue/tan.

Grodan
12/22/18, 8:52 AM
#6

Jag kan tänka mig släppa några töser, ev en grabb till seriösa sällskapshem. Ej avel. Jag har några honor som är 3 månader gamla i LH och några som är 3-4 veckor.

Blåvarianter och siamesevarianter. Snälla och rara. Skicka pm för mer info. 

Lägger inte upp foton just nu.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
ajanki
1/12/19, 5:45 PM
Grodan
1/18/19, 12:57 PM
#8

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: