Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 391 ggr
Johhaannnah
2018-12-04 17:16

Prinsess söker nytt hem eller kompisar!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Prinsess, en hona som jag haft i min ägo i 10månader nu. Vi köpte henne på pets och om ja får gissa va hon kanske bara nån månad när vi hämta henne! Hon är pigg, glad och tam tjej som älskar mat! Tyvärr gick hennes kompis bort för en dag sedan och vi vill tyvärr inte skaffa fler möss…så fick tips på denna sidan att leta efter ett nytt hem eller om någon vill låna två möss som sällskap till henne? Hade som sagt gärna velat ha kvar henne men ser hellre till hennes bästa att hon får komma nånstans med andra möss än att jag behåller henne för min egen vinning…men lånar gärna 2st möss om någon har tillgång och kan tänka sig låna ut! Om någon vill ta över henne är jag väldigt noga med vart hon hamnar!! Söker efter personer i Värmland då vi själva bor utanför Karlstad. Tänkte att jag frågar här först då alla här verkar kunniga!!😃😅Kom gärna med förslag om ni själva vet nån potentiell uppfödare eller så i närheten också!😃

Annons:
TheCottonCandy
2018-12-09 19:49
#1

Vet att du söker folk i värmland men om du inte hittar något och det går att fixa transport så har jag plats här i Skåne hos mina tjejer :) Hoppas det löser sig snart!

Upp till toppen
Annons: