Annons:
Etikettergenetikfärgerhårlagteckningar
Läst 735 ggr
Brummebo
2/11/19, 10:27 PM

Vad har de för färger?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, jag är fortfarande grön när det kommer till färger så jag tänkte att jag kunde få hjälp här. Jag har inte bilder på alla mina frågetecken men tänkte att jag fyller på allt eftersom jag lyckas få bilder på dem :) Börjar med Nellie

Annons:
Brummebo
2/11/19, 10:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Angel (rödögd)

Brummebo
2/11/19, 10:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Silver (rödögd) Hennes syrra tuggade av hennes morrhår, de bor inte med varandra längre

Brummebo
2/11/19, 10:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Tjockisen Dobby

Grodan
2/12/19, 5:25 PM
#4

#0 Kan vara en Blue eller en Coffee (cchce) - beror på hur mkt fotot ljuger…

#1 Förmodligen Dove

#2 Tan? Skulle säga Pale Lilac… den har en chokladish toon men är så himla ljus och ser även tan ut… kan ju vara en pissljus Champagne också…

#3 Blue?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Brummebo
2/12/19, 9:48 PM
#5

#4 tack :D kan försöka ta bättre bilder på dem, kanske lättare att se om jag filmar?

Grodan
2/14/19, 8:55 AM
#6

#5 Dagljus är ju att föredra. Eller om du vet stam- vilka färger mor, far o syskon har. Men om färgerna är osäkra även där är det dagsljus som gäller. (eller om någon annan har bättre ögon än mig, jag är ju inte 20 längre…)


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Brummebo
2/14/19, 11:12 AM
#7

Dobbys pappa var dove tricolor om jag minns rätt och hans mamma är svart (hon har liknande teckning som sonen) de andra syskonen blev svarta Silver har samma pappa som Dobby men annan mamma men hon hade också en färg jag inte vet vilken men hon var grå med lite bruna skiftningar kan man typ säga. Hennes ena bror var samma färg som henne, de andra liknade sin mor Nellie och Angels pappa var svart och mamma var som Angel, syskonen blev black tan, halvsyskon svarta och en blev blå

Upp till toppen
Annons: