Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 574 ggr
Lamina
3/30/19, 1:55 PM

Skänkes: Egenbyggd musbur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det har gått över ett halvår sen mina möss gick bort. Jag hade tänkt göra iordning buren, måla över lite gnagnmärken och sånt, och sälja den. Men orken finns inte. Och den står seriöst i vägen. Så här bestämt mig för att skänka bort skiten till någon som kan hämta den. Det skulle göra ont att slänga den då jag la ner väldigt mycket tid och pengar på den. Jag minns inte exakt mått på buren, men den är lagom stor för ett gäng möss. Den skulle behöva lite kärlek med några duttar målarfärg och kanske lite nytt silikon. Men annars i fint skick. Bifogar bild på hur den såg ut nästan färdigbyggd. Finns en tråd med fler bilder och detaljer här: https://mus.ifokus.se/discussions/5a42f0cb8e0e741d280013ab-nu-ar-den-bestalld-burbygge Det finns inte mycket inredning kvar. Men har ett hjul och en stege och möjligen lite annat jag kan gräva fram.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Annons:
Alwyn
3/30/19, 3:46 PM
#1

Saknar dig 😢 Din fina bur! Det hjälper säkert om du skriver var den finns. Någon lär få stor glädje av den.

Upp till toppen
Annons: