Annons:
Etikettertill-minne-avin-memorian
Läst 414 ggr
monsi
2019-05-03 20:44

Minnen

Vilka är ert bästa minnen av era möss? Ett av mina roligaste är från våra allra första möss SId o Nancy två flickor födda för att bli ormmat. De blev inte ormat utan våra första möss för ca 27 år sedan. De bodde först i ett akvarium hos min blivande sambo Från början hadde de ett hjul i metall men svärfar klarade inte ljudet från det så det åkte ut. När vi fick vår första lägenhet fick mössen en så kallad hamster bur hela buren var galler. Pga svärfar så hadde våra små blivit väldigt tjocka ( han gav dem extra gottis) Vaknade varje morgon och undrade varför bla min kokbok hadde gnag märken. De feta mössen låg oskyldiga och sov i sin bur. Tänkte de tjockisarna kommer inte genom gallret. En sen kväll ser jag dem på bänken i köket hur de busar rundor utanför sin bur. Fångar in dem och sätter dem i buren tänker inte mer på det. Mysteriet med tuggat papper på bänken kvarstod till en kväll jag fick syn på något otroligt. 😱. Feta Sid klämde sig ut i mellan gallren tätt följd av feta Nancy 😱. De rymde ur sin bur varje natt och varje morgon låg de i sin bur. De gick ner i vikt hos oss , och de fick rymma ur sin bur varje natt så länge de levde. Har kvar kokboken med deras avtryck ännu ❤

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

Annons:
Upp till toppen
Annons: