Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 704 ggr
Smådjurstokig
5/7/19, 8:58 AM

Ny användare

Tidigare var jag Elvy2015 men av någon anledning som jag själv inte förstår så ville jag skaffa ett nytt färskt konto. Så hej hej på er 😁

Annons:
ariama
5/7/19, 10:21 AM
#1

Hej hej! 👋

ajanki
5/7/19, 10:42 AM
Alwyn
5/8/19, 9:33 PM
#3

Jag märkte detta och blev lite förvirrad :P Du kan väl skriva en liten presentation och välja en bild till det nya kontot?

Smådjurstokig
5/9/19, 7:41 PM
#4

Vill du ha en presentation här på mus forumet? Det kan jag absolut ordna, och så klart en bild 😁

Smådjurstokig
5/9/19, 8:10 PM
#5

Så detta med att presentera sig, är inte så duktig på sånt, men vi gör ett försök. Är en smådjurstokig tant på 39 år. Bor med man och 3-årig dotter i ett stort underbart hus på landet i Blekinge. Här hemma bor just nu 8 chinchillor, 4 guldhamstrar, 3 möss, 2 marsvin, 3 katter och en vovve. Jag föder upp chinchillor i mycket liten skala, främst för min egen skull. Tar bara en kull när jag tycker att jag har så perfekta avelsdjur som möjligt när det gäller hälsa och temperament. Har även planer på en liten uppfödning av möss, och främst då för eget behov. Mitt mål skulle då bli mycket trevliga och friska möss som älskar att umgås med sina människor. Annars förutom mina djur så älskar jag att syssla med Diamond painting, spela WoW, se på film och umgås med familj och vänner. Ja det var lite om mig.

Alwyn
5/10/19, 5:31 PM
#6

Kul att läsa 😊

Annons:
Upp till toppen
Annons: