Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 627 ggr
Chinesecrestedlover
2019-08-02 01:15

(K) Mus/Möss (söker framför allt omplaceringar)

Hej!

Tyvärr så förlorade jag mina möss i ganska snabb följd (ålderdom, tumör och den sista vet jag faktiskt inte varför hon dog💔)…vilket gjort att jag varit ofrivilligt "muslös" ett tag nu. Inte orkat börja söka efter nya raringar förrän nu…(de två som dog senast var förhållandevis unga vilket var extra jobbigt😭). 

Att vara utan möss i längden är dock ingenting jag vill…så jag tänkte slänga ut en köpesannons här…eller vi kan kalla det "har du några möss i behov av hem så finns jag här"… 

Jag har ingen brådska att hitta nya möss (eller ny mus om det är en hane som söker ett hem) för det har varit tungt både med mössen (som dog för mig😢) och annat en längre tid… detta är mest för att visa att det finns plats hos mig nu… 

Jag söker:

- Jag söker inte ungar/uppfödare i första hand utan jag vill i helst ta mig an en mus eller flera möss som behöver omplaceras av någon anledning. 

- Ålder är inte så viktigt. 

- Färg/färger spelar ingen roll (alltid kul med variation men jag är öppen för allt)

- Kön spelar ingen roll (jag har ju inga möss alls nu, så det går bra med både en hane och/eller flera honor). 

- Antal spelar ingen jätteroll, öppen för det mesta…eller ja kanske inte femtioelva, haha. En om det handlar om mus av hankön (möjligen två, har flera burar). När det kommer till honor så kan jag tänka mig ta emot allt från 1 (och skaffa kompisar till den) till kanske 5-6 stycken (kan vara öppen för fler än så också, så har du en större grupp honor som behöver ett hem så tveka inte att höra av dig). 

- Antingen i Örebro eller om du är öppen för att låta mig söka efter transporthjälp (det brukar normalt inte vara omöjligt men kan ta lite tid). Jag saknar tyvärr körkort…men som sagt transport brukar kunna lösas ändå, med lite tålamod. 

Jag erbjuder:

- Ett livslångt hem fyllt av kärlek och omtanke för de små

-  Vistelse utanför buren dagligen (på säkert avstånd från nyfikna hundnosar)och tillgång till mängder av olika "leksaker" och annat kul som saker att klättra på, gnaga på och springa igenom. 

- Bra torrfoder och varierande färskfoder 

Lite bilder på några av mina fina numera avlidna töser❤️:

Mvh/Chinesecrestedlover

Annons:
IsabellsHamsterhem
2019-08-02 23:45
#1

Kan nataler vara intressant? :)

Rescue --> https://isabellshamsterhem.weebly.com/

Guldhamster, Campbell Dvärghamster, Vintervit Dvärghamster och Roborovski Dvärghamster uppfödning --> https://luvaxhamstery.weebly.com/

Chinesecrestedlover
2019-08-03 03:57
#2

#1 Nja…jag är mest ute efter vanliga hederliga tammöss😃

alidaolsson
2019-08-04 18:26
#3

Jag har några vuxna hanar som skulle behöva egna hem med mycket kärlek och ompyssling. ❤️ Finns i Dalarna. 🙂

❤️ Det är skönt att veta att oavsett vad som händer i livet så har jag alltid mig med mig.

Chinesecrestedlover
2019-08-04 19:21
#4

#3 Du får gärna berätta mer om grabbarna och hemskt gärna visa bild på sötnosarna också.

alidaolsson
2019-08-04 19:49
#5

#4 Har du messenger? Eller instagram? Så kan jag skicka bilder där. 🙂 Tycker det är krångligt att lägga upp bilder från mobilen här och har inga på datorn.

❤️ Det är skönt att veta att oavsett vad som händer i livet så har jag alltid mig med mig.

Chinesecrestedlover
2019-08-25 18:07
#6

Nu har jag letat transporthjälp för en viss underbart söt hane vid namn Apollo😉 ett tag men tyvärr utan framgång, så nu finns det en annons om transporthjälp här (https://mus.ifokus.se/discussions/5d62b1528e0e74172500486b-k-transporthjalp-vansbro-dalarna-orebro), ifall någon har möjlighet att hjälpa till.

Annons:
Upp till toppen
Annons: