Annons:
Etikett: fikarummet-otypiskt
LĂ€st 704 ggr
JoannaLi
2019-10-01 21:43

Äntligen! 😍

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Äntligen blev det min tur! Att fĂ„ hem mina efterlĂ€ngtade tjejer förgyllde en för övrigt rĂ€tt kass resa, sĂ„ himla fina Ă€r de 😭 Än sĂ„ lĂ€nge Ă€r det bara Aska som riktigt vĂ„gat sig upp i handen, men hon har dĂ„ mod för alla 4 sĂ„ det rĂ€cker och blir över! Hinner knappt öppna burlocket innan hon ska ut och utforska. Som pĂ„ bilden till exempel, dĂ€r jag egentligen bara skulle fota ner i buren, men knappt hann med innan hon satt pĂ„ armen. 😍 Det blir fler bilder framöver, nĂ€r övriga damer (Rönn, Svala och LĂ€rka) kanske vĂ„gar sig fram lite mer. LĂ€rka Ă€r just nu mycket smutsig efter dagens intensiva resor, sĂ„ hon tar chansen nĂ€r jag sover ( 0:) ) att tvĂ€tta sig noggrant. Jag kan knappt slita blicken ifrĂ„n dem.

Annons:
ajanki
2019-10-01 22:30
#1

SĂ„ roligt att du Ă€r nöjd med dom! Hoppas de andra ocksĂ„ kommer upp i handen snart 💜 Ska bli kul att följa dom!

JoannaLi
2019-10-03 22:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 6
Förhandsgranskning av bild 2 av 6
Förhandsgranskning av bild 3 av 6
Förhandsgranskning av bild 4 av 6
Förhandsgranskning av bild 5 av 6
Förhandsgranskning av bild 6 av 6
#2

Lite mer bilder! Sedan sist Ă€r det bara Svala (med blĂ€sen) som varit intresserad av att sitta i handen, men hon Ă€r ocksĂ„ komplett obrydd om vars min hand Ă€r. SĂ„ lĂ€nge det finns mat sĂ„ Ă€r hon nöjd. 😍 Aska dĂ€remot (svart och vit) har inte alls tid med min hand. Usch. Finns ju sĂ„ enormt mycket annat att titta pĂ„! Maten kan jag vĂ€l Ă€ta sjĂ€lv om det nu Ă€r sĂ„ jĂ€tteviktigt
 🙄 LĂ€rka (med stjĂ€rnan) var först att utforska nya buren, och var dĂ„ enormt aktiv, for runt som ett litet jehu och utforskade alla skrymslen, vrĂ„r, golv, vĂ€ggar och tak, och hĂ€r kan man krypa under, och hĂ€r kan man balansera, och hĂ€r kan man grĂ€va, och sĂ„hÀÀÀr lĂ„ngt mĂ„ste man strĂ€cka pĂ„ sig för att nĂ„ över vattenskĂ„len utan att bli blöt, och hĂ€r
. Systrarna fick flytta pĂ„ sig, för LĂ€rka skulle fram! Hon har sen dess tagit det mycket lugnare, och ligger oftast underst i systrarnas sovhög i ena huset. Men Ă€ven hon kom fram och visade upp sig lite för kameran idag 😍 Bilden tagen ovanifrĂ„n pĂ„ LĂ€rka tycker jag Ă€r den som bĂ€st Ă„terger hennes och Svalas vackra fĂ€rg 😍

JoannaLi
2019-10-10 18:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 9
Förhandsgranskning av bild 2 av 9
Förhandsgranskning av bild 3 av 9
Förhandsgranskning av bild 4 av 9
Förhandsgranskning av bild 5 av 9
Förhandsgranskning av bild 6 av 9
Förhandsgranskning av bild 7 av 9
Förhandsgranskning av bild 8 av 9
Förhandsgranskning av bild 9 av 9
#3

Medan jag stĂ€dade och gjorde om i buren fick de hĂ€nga i grĂ€vlĂ„dan. 😍 Det var mycket gott med alla olika typer av vĂ€xter, och mycket spĂ€nnande med alla nya göm- och grĂ€vstĂ€llen 😍😂

ajanki
2019-10-10 23:47
#4

SĂ„ kul dom ser ut att ha! HĂ€rligt att se 💜 HĂ€rlig grĂ€vlĂ„da!

Upp till toppen
Annons:
Â