Annons:
Etiketttävlingar
Läst 300 ggr
ajanki
2019-10-03 13:51

Posta bidrag till månadens mus oktober 2019

Posta bidrag och ladda upp foto och skriv berättelse om musen i denna tråd till och med 25/10 Varje månad ska vi ha en tävling: månadens mus. Medlemmar på mus-ifokus deltar genom att bifoga ett foto på sin mus samt skriver en personlig berättelse om den. Vid årets slut koras någon av månadsmössen till årets mus. Regler: Endast ett bidrag per person. Välj ett foto som är minst >>>>800x600 pixlar<<<< - det vill säga inte för litet foto, då det blir svårt att bedöma och se små bilder. Större går bra då det skalas ner till 800x600. Musarter som får delta: tammus, taggmus, natal, zebramus och pygmemus. Flera möss får finnas på bilden men vi ser helst att det endast är en mus iFokus för att visa och berätta om denna speciella individ. Personlig berättelse på minst 50 ord. Månadens mus avgörs genom röstning av medlemmarna - denna vinner ära i all evighet 💜 Erat bidrag lägger ni i den här tråden ända fram till den 25/10 (omröstning sker sedan endast till den sista i månaden) Glöm inte den personliga berättelsen om din mus och lycka till!

Annons:
ariama
2019-10-05 17:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Pax får bli denna månadens mus.  Hon är en härlig cinnamon texel-hona med hjärtat på rätt plats.  Jag gillar henne mycket, och hon mig.
Hon kommer upp i handen så fort hon får möjlighet, sen lägger hon sig och väntar att jag ska lyfta upp henne. Gör jag inte det, så ligger hon kvar och väntar.  Att få bort henne kan vara en liten kamp, eftersom hon inte vill bort, utan håller i sig så mycket hon kan.
Mjuk och varm och puss-go´ är hon en liten hjärtemus.
Bilden är en liten smula manipulerad. Tittar ni noga ser ni det snart. Något stämmer inte riktigt med verkligheten…

Littlem
2019-10-05 19:48
#2

#1 Haha oj vad jag tittade och tänkte -Hur fasen lyckades du med detdär!

Upp till toppen
Annons: