Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 573 ggr
bunnykit
2019-11-07 18:12

Tricolor i Göteborg/Stockholm/Söderhamn/Sundsvall

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Söker någon som har och säljer tri color möss i Göteborg, Västra Götaland, Skaraborg, Gävleborg, Stockholm, Söderhamn eller Sundsvall. 

Får gärna vara choklad färgade och satin, men är inget krav då jag redan har chokladfärgade fox satiner, så allt som är tri är intressant. 

Jag hade chokladfärgade tri satiner förrut (se bild) och vill gärna ha det igen.

Annons:
xereals
2019-11-08 15:03
#1

Hej! Parade precis mina två tricolor förra veckan och min hona väntar nu ungar. Jag bor i centrala Göteborg så om du är intresserad borde jag ha leverans klara tricolor ungar om ca 6 veckor. Letar du efter honor eller hanar? Har nämligen redan två personer som är intresserade av honor från denna kullen

bunnykit
2019-11-09 09:41
#2

Men så bra! Jag söker både hanar och honor, hanar fungerar utmärkt då jag har choklad tan (råkade skriva fox förrut men menade tan) satin honor. Om jag korsar dem med tri så kan jag förhoppningsvis få till choklad satin tri, men jag har också en mycket trevlig hane som är brokad choklad tan satin :) så vore trevligt att få ungar efter honom med någon tri hona, dock kan jag ju få fram de honorna själv bara jag får tag på en eller fler tri hanar :)

xereals
2019-11-09 18:09
#3

Härligt! Du får gärna skicka DM så kan jag skicka lite bilder och mer information allt eftersom!

bunnykit
2019-11-17 07:09
#4

Jag skickade PM till dig xereals :)

Upp till toppen
Annons: