Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 404 ggr
Emilix
11/18/19, 1:59 PM

Söker möss

Hej jag och min familj söker efter ett gäng honor att ha till sällskap och ev. till avel. Vi har tidigare erfarenheter av både möss, dvärghamster och guldhamster. Nu är det dock några år sedan vi hade möss, men vi har börjat bli sugna igen. Tidigare så har vi bara haft möss som kommer från djuraffär, men dom har blivit väldigt tama och trevliga ändå. Senaste omgången vi hade så va en dräktig när jag köpte henne, (visste inte om detta) så jag har även fött upp en kull på 9 ungar. Vilket var superkul, därav att jag eventuellt skulle vilja ta en kull igen. Hos oss kommer mössen få bo i ett stort akvarium med ordentligt nätat tak som är helt rymningssäkert. Dom kommer ha mycket rolig inredning, många hus och gömställen. Dom kommer få komma ut ur buren varje dag, dom kommer ha ett härligt liv alltså. Vi bor i Dalarna, men kan tänka mig att åka en bit för att hämta mössen, Gävle, Sthlm är inga problem. Hoppas någon har möss som ni känner kan få flytta hem till oss 😊🐁

Annons:
alidaolsson
11/18/19, 3:28 PM
#1

Hej, jag bor också i Dalarna! 😁 Vad jag vet finns det ingen uppfödare i Dalarna tyvärr.. mer än mig då och en tjej som heter Ellen. Vet dock inte hur Ellen har det med möss just nu. Jag själv har bara hanar till salu och har ingen kull planerad än på ett tag, eventuellt tidigast till sommaren. Men kul med fler musmänniskor ifrån Dalarna! 🐭

❤️ Det är skönt att veta att oavsett vad som händer i livet så har jag alltid mig med mig.

Littlem
11/18/19, 3:34 PM
#2

Kul att ni vill börja med möss igen! 30 november är det musutställning på Arken Zoo Kungens Kurva i Stockholm. Det kommer flera uppfödare dit och de kommer att finnas möss till salu. Kom gärna dit!

Albmi
11/23/19, 5:11 PM
#3

#1 Ellen har möss tillgängliga som är leveransklara i slutet av november. Har själv precis paxat två honor. Finns en annons på blocket som lades upp igårkväll. :)

Upp till toppen
Annons: