Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 411 ggr
ariama
2019-11-21 14:21

Säljes på utställningen.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

OBS Endast till sällskap, inte avel!

Hans farmor började tugga morrhår som ettåring. Det vill vi ju inte riskera att sprida vidare genetiskt  bland våra möss, eller hur!? 

Björndalesn Party är född 11 augusti i år, och recessive yellow. En snäll och rar grabb, nyfiken men lite försiktig. Vill ha en varsam ägare. Gillar att komma ut men är inte så van, och är lite "nervig" vid hantering och kel. (Med mina mått mätt 😉 ). Behöver varsamhet och tid. Han kommer med på utställningen för att se om någon vill ha honom.

Man bör veta att om man köper en mushane så luktar de!! Hela familjen måste vara med på det. Hanmöss är också mer allergena än honmöss. Men jag har alltid 4 veckors ångertid med pengarna tillbaka, orsak behöver ej anges, mus och människa ska helt enkelt trivas ihop, annars är det inget kul för någon.

Nu tillhör inte Party de stinkande hanarna, utan är med hanmusmått mätt ganska måttlig i sitt doftande. Men sådant går ofta upp och ner i perioder. Dock har jag inte haft stink-hanar på många år, och alltså inte heller i Partys stamtavla inom överskådlig tid bakåt.

Fotona är med blixt, färgen är lite mer "matt" irl, men han har ganska bra, men "sotad" RY.  Han kan ställas i Drive-In Pet om någon är intresserad.

Han är registrerad (snart) och jag vill ha 150:- för honom.

Annons:
ariama
2019-11-25 12:57
#1

Party har flyttat i helgen och kommer alltså inte längre med på utställningen. 😃

Upp till toppen
Annons: