Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 535 ggr
Sync
11/22/19, 9:42 AM

Nu vill jag tillbaka!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Hej allihop! Sist jag var här var nog 2014! Jag födde upp möss under namnet Paraxona's och bodde i Blekinge, Sölvesborg på den tiden. Hoppas några medlemmar från min tid är fortfarande kvar. Vore sjukt trevligt. 💕 Sedan dess har det hänt sjukt mycket, men det viktigaste av allt så har jag flyttat och jag känner mig äntligen extra stadig! Därför känner jag att det är äntliiiigeeen dags för att börja med möss igen. Som jag saknat dem! Jag bor nu i halmstad och ej blekinge, så transport blir definitivt mycket enklare. 😅 Jag börjar leta men ska inte ha möss förens januari. Men här är vad jag söker för att starta upp mig igen!: Intressanta hårlag: Aby(!!), Astrex/Texel <-- Satin är ett +! Intressanta färger: Dove, BCP/CP, Siamese, Himalaya (!!), Blue, Lilac, och kanske fler jag lägger till efterhand. Måste komma ihåg allt! 😅 Har du något utav detta men som inte är ett combo av hårlaget/färgen, hojta till ändå. :) Något som var min dröm förr i tiden var alltså LH Aby Satin Himalayor eller dove. Fortfarande en dröm. 🥰 Ha en fin dag. Det är så kul att vara tillbaka! Lägger till lite bilder från min uppfödning från förr. 🙂

// Adam Cool
- Paraxona`s ~
Kolla gärna in Mus.ifokusHjärta

Annons:
ajanki
11/22/19, 5:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Välkommen tillbaka Sync!💙 Jag föder upp aby i siames och ibland satin, dock aby shorthair. Foto på min abyhane som är bluepoint siamese 💙

Sync
11/22/19, 10:50 PM
#2

Åh, Ajanki! Du är fortfarande här! 🙂 Åhh det går bra med shorthair aby med. Det var en finis på bilden också. 💕 Jag skriver gärna till dig i början av januari, så får vi se hur det går därifrån. :) Hoppas det går bra för dig!!

// Adam Cool
- Paraxona`s ~
Kolla gärna in Mus.ifokusHjärta

ajanki
11/23/19, 11:42 AM
#3

#2 Hihi ja, mig blir man inte av med så lätt….😉 Du får gärna höra av dig när du är redo!

Alwyn
11/28/19, 6:13 PM
#4

Typiskt att du flyttat ifrån Sölvesborg nu när jag flyttat dit 😂 Vore kul med fler musfolk här.

Sync
11/29/19, 10:36 AM
#5

#4  Haha, ojdå. :D

// Adam Cool
- Paraxona`s ~
Kolla gärna in Mus.ifokusHjärta

Grodan
12/3/19, 11:34 AM
#6

Hej Sync, välkommen tillbaka.❤️


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Upp till toppen
Annons: