Annons:
Etiketteraveluppfödning
Läst 472 ggr
Alwyn
11/28/19, 8:59 AM

Dräktiga PEW omhändertagna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då har man förbarmat sig över en grupp fodermöss igen. Det va två år sedan sist. Honorna högdräktiga så klart, trots att de bara är runt 7 veckor gamla 😔 Nåväl, nu ska de få det bra. Det är samna ursprung som de jag hade få, himla goa och trevliga. Friska också, jag tänkte faktiskt här om dagen att det va synd att jag inte hade den linjen kvar. Så snart blir det baby-boom här, och intresserade adoptionsföräldrar är välkomna att höra av sig 💓

Annons:
zombivarg75
12/29/19, 10:49 PM
#1

Nyfiken på hur det har gått för mus mammorna? Tråkigt när dom inte är äldre men jag förstår dig så väl. Mina splash och tricolor kommer från början från både affär och foder. Men det va sällan jag stötte på någon med dåligt temperament.

Alwyn
1/8/20, 6:46 PM
#2

Det har gått jättebra för mammorna. Endast en fick kull, de andra två måste fått spontan abort i samband med flytten. Tur det kanske 😊 Så nu är de tre äldre honor och sju ungar. Två blev hanar, så de har fått egen bur nu.

zombivarg75
1/8/20, 9:02 PM
#3

Så bra att allt gick väl. Ja det är kanske lika bra, hade blivit många ungar annars hihi😃. Skönt att det inte blev fler killar.

Upp till toppen
Annons: