Annons:
Etiketteraveluppfödning
Läst 461 ggr
chargersmusuppfodning
2019-12-23 20:25

Ungar finns!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

3 hanar finns kvar att tinga❤️ Dem är 4 vecka alltså leveransklara till årskiftet. Dem är lugna och snälla, skulle passa barnfamiljer. Dem kommer gärna upp och utforskar. Dem säljs med stamtavla. Mer info hittar ni på min instgram chargersmusuppfodning och min hemsida chargersmusuppfodning.weebly.com Dem finns i Stockholm men transport brukar gå att lösa.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
chargersmusuppfodning
2019-12-24 12:06
#2

Fast jag har hanar och dem luktar inte så mycket. Inte mer än honorna.. så jag skriver väll vad jag behöver utan att du ska lägga dig i? Det är väldigt olika och pappan luktar inte mycket sålänge han är i sin hemmiljö. Sen tar jag sånnt privat med folk liskom

ajanki
2019-12-25 15:10
#3

#2 Här på mus i fokus hjälps vi åt! Vi vill att alla möss ska ha det så bra som möjligt och då är det viktigt att man är ärlig och informerar om allt när man säljer. ariama menade inget illa utan ville bara informera om att hanar oftast luktar väldigt mycket. Eftersom du skriver att dom skulle passa barnfamiljer så är det viktigt att dom vet allt innan. Hoppas du hittar bra hem till dina fina killar 🧡

Upp till toppen
Annons: