Annons:
Etiketterom-sajteninfo
Läst 313 ggr
zombivarg75
2020-01-08 11:38

Problem att skriva inlägg

Får se om jag lyckas posta denna och den visas för er andra. Jag får, sen igår, inte upp något fällt jag kan skriva i, det som ska visas längst ner i artiklarna. Antinge ser jag bara texten, som man klickar på för att komma längst upp till början av artikeln, eller så finns där en avlång ruta också står det Error överallt. Vet inte om någon annat har samma problem eller det bara är jag. Vet heller inte vart jag ska vända mig. Kanske är det en bugg i systemet men det är verkligen irriterande. Vet heller inte om jag kommer kunna se om någon av er svarar på denna tråden. Men jag chansar så får jag se om något händer eller inte. Fortsätter att leta efter lösningar på problemet, för jag vill ju kunna svara på Artiklar.

Annons:
Carmarino
2020-01-08 11:42
#1

Vi är många som har samma problem. Det finns en tråd om det inne på Support iFokus.

Som det verkar är det mest i Google Chrome och Edge det är problem. I Firefox, Opera och Internet Explorer fungerar det tydligen som vanligt. Har själv bara testat Internet Explorer, och där har det inte varit några problem.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

zombivarg75
2020-01-08 13:04
#2

Tack så mycket Carmario, har gått in på Explorer nu och det funkar precis som du sa 😃

Carmarino
2020-01-08 13:30
#3

👍


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: