Annons:
Etiketttävlingar
Läst 246 ggr
ajanki
2020-01-25 11:01

Omröstning på månadens mus januari 2020

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5

Mitt bidrag denna månad blir en liten splashtjej på 6 veckor som heter Wanda 💙 (SE-Anettes Wanda)  Hon är väldigt snäll, lugn och go. Hon har varit så lugn och härlig sen första början! Jag hoppas vi får en lång och fin tid tillsammans 💜  ‐-----‐---------‐-----------------------------------------------------  Jag får väl bidra med en mus denna gången    Detta är Tsunamis Noblesse, en riktigt tjusig dam som är lite drygt 10 månader gammal. Hon har inte de vackraste öronen, men allt annat är verkligen läckert. Långhår, gul och bläs, vad mer kan man önska? Hon är rätt trevlig också och har hälsan i behåll   --------------------------------------------------------------------- Bidrar jag med även om bilden inte är den bästa. Detta är Skaði, en vit satinpälsad hona med röda ögon. Hon är minstingen här hemma och även den mest energiska. Ibland blir man trött bara av att se henne fara runt som ett streck. Hon upptäckte här om veckan att min tröjärm är ett bra ställe att vara på så när jag stoppar ned handen så blir jag kvar ett tag. Hon tycker även om att smaka på fingrarna, man vet ju aldrig om de förvandlats till godis. 😂  ----------------------------------------------------------------------  Rock får vara mitt månadsbidrag. Ungar är alltid söta och Rock är bara 5 veckor och 1 dag idag. Snäll och tam och "lagom försiktig". Blåvariant av recessive yellow: Blue-agouti-ry eller lilac-agouti-ry, dessa är väldigt svåra att säga färgen exakt, i alla fall har inte jag lärt mig det riktigt än.  ----------------------------------------------------------------------  Detta är SE-Anettes Totaka, till vardagen kallas han för Toka. Han är en blå burmes och lite över 6 månader. Denna killen är väldigt framåt, nyfiken och super social. Gick upp i min hand samma dag jag hämtade honom, är rumsren   och bjuder på tass darr. Han är en av mina första möss som jag köpt från uppfödare. Toka är en super go och trevlig mus som jag inte ångrar att jag köpte. Hoppas få många minen ihop med han.   ----------------------------------------------------------------------

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: