Annons:
Etikettersäljköpesefterlysning
Läst 1541 ggr
Grodan
2020-02-04 13:16

Möss till salu feb +mars 2020

Här är tråden där alla som har möss till salu kan meddela om det. 

Har ni annons, så länka gärna till den. (Annons är mkt välkommet, gör gärna annons med info och foton om/på mössen, släkten och hälsa i linjen.) Se gärna annonsmallen

Ange vart ni bor! (Ort och län gärna!)


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

mus, möss, musen, mössen, mus musculus, mice, mouse, fancy mice, petmice, mús, muis, Maus, souris, mysz, hiiri, hiir, musar, musling, tammus, tam mus, sällskapsmus, mushona, mushane, musbebis, musbebisar, musunge, musungar, långsvansing, pälsmonster, mumsboll, fluffiti-fluff, vi älskar möss, gerodean, Sajten för oss som tycker om möss, Swedish Pet Mouse community with English Section
  • Redigerat 2021-07-04 10:09 av Grodan
Annons:
Grodan
2020-02-04 13:16
#1

 Ägare/säljare: bunnykit

Jag har två honor, könsmogna, av färgen Chocolad tan brokade till salu, 120kr styck. 

Jag har även evt tre fullstora och erfarna honor som just nu går med en hane, honorna är choklad tan och hanen choklad tan brokad.  Honorna är nästan helt garanterat gravida för stunden, så om du inte kan culla eller föder upp för foder så avråder jag från denna grupp då de brukar få tio ungar var eller mer. 400kr för gruppen. 

Finns utanför Vara i Västra Götaland, men jag ska åka upp till Söderhamn snart via E20 Västerås-Gävle-E4 till Söderhamn och kan släppa av dem på vägen. 


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

annab3k
2020-02-11 09:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Hej!

Säljer möss som är ca 5 veckor gamla nu. Både hannar och honor. De har varierande färger och teckningar men alla är vit-fläckiga i olika grad. Alla har samma pappa, en Chocolate Hereford från Tsunamis uppfödning. Finns i Kungsbacka, men det går att mötas på vägen.

De har alla väldigt fint temperament och är handtama.

50 kr/mus 

Kontakt: annab3k@gmail.com

Littlem
2020-02-20 16:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Namn: Svartlings Labrosaurus Födelsedatum: 11 juni 2019 Variant: Korthår engelstypad. Reggad som svartögd gul. Flammig i färgen dock med vissa mörkare partier. Härstamning: Pappa Svartlings Camposaurus, ry kh. Mamma Svartlings Welsh Cob, ry brindle kh. Pris: 100:- Ort där musen finns: Motala Mail: maya(at)reptilelair.se Då jag fått hem lite nya projekt tryter plats och jag måste släppa några grabbar. Denna kille + brorsan är riktiga pannkakor. Lägger sig i handen och myser när man kliar på dem.

Littlem
2020-02-20 16:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Namn: Svartlings Labocania. Födelsedatum: 11 juni 2019 Variant: Korthår engelstypad. Reggad som svartögd gul. Flammig i färgen dock med vissa mörkare partier. Härstamning: Pappa Svartlings Camposaurus, ry kh. Mamma Svartlings Welsh Cob, ry brindle kh. Pris: 100:- Ort där musen finns: Motala Mail: maya(at)reptilelair.se Då jag fått hem lite nya projekt tryter plats och jag måste släppa några grabbar. Denna kille + brorsan är riktiga pannkakor. Lägger sig i handen och myser när man kliar på dem.

Littlem
2020-02-20 16:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Namn: Svartlings Zalmoxes Födelsedatum: 24 december 2019 Variant: Korthår engelsktypad. Blå colourpoint. Härstamning: Pappa Svartlings Oldenburgare, blå splash kh. Mamma Svartlings Bambiraptor, blå splash korthår. Engelsktypade båda 2. Båda har fått cert och blivit BIS 1. Pris: 200:- Ort där musen finns: Motala Mail: maya(at)reptilelair.se Då jag fått hem lite nya projekt tryter plats och jag måste släppa några grabbar. Denna kille skulle fått stanna i avel men jag sparar en bror så det får räcka ♡

Littlem
2020-02-20 16:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Namn: Svartlings Zizhongosaurus Födelsedatum: 24 december 2019 Variant: Korthår engelsktypad. Splash. Hane. Härstamning: Pappa Svartlings Oldenburgare, blå splash kh. Mamma Svartlings Bambiraptor, blå splash korthår. Engelsktypade båda 2. Båda har fått cert och blivit BIS 1. Pris: 200:- Ort där musen finns: Motala Mail: maya(at)reptilelair.se Då jag fått hem lite nya projekt tryter plats och jag måste släppa några grabbar. Denna kille skulle fått stanna i avel men jag sparar en bror så det får räcka ♡

Annons:
ariama
2020-02-29 11:51
Grodan
2020-03-06 13:05
#8

Jag söker sällskapshem till 4 st Blue Burmese Longhair honor ur min c-kull. De är födda 23 januari. Det kan finnas risk för juvertumör då inavelsgraden är hög och därför tar jag endast en symbolisk peng styck. Snälla och rara töser.

Finns i Bettna, Södermanland. Kan levereras till Nyköping + ev S-tälje.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
2020-03-06 13:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Söker även hem till Siamese Longhair ur min d-kull som föddes igår. Klara att flytta om 5-6 veckor. Intresseanmälan välkomnas.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: