Annons:
Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 328 ggr
Jessie90
2020-02-09 19:17

Honor som bråkar

Hej! Jag har fyra flickor. Den äldsta är 9 månader gammal, två är 4 månader och den yngsta är 8 veckor. Det har inte varit något problem med den äldsta och den yngsta. Men de två som är 4 månader har varit i bråk med varandra från och till och nu har de bråkat så att den ena har fått sår. Nu har jag delat på dem så de sitter två i vardera bur. Men allting har gått så bra fram till nu. De sover ihop och sådant. Men de ryker ihop ofta. Någon som vet vad de kan bero på? De är köpta från samma kull så de har varit tillsamman sen de föddes. Tycker mest det är lite konstigt att de bråkar så mycket nu. Har avvaktat och kollat dem men nu när den ena fått sår kände jag att jag var tvungen att sära på dem i alla fall ett litet tag.

Annons:
Grodan
2020-03-12 09:32
#1

Attans att du inte fått något svar. Antar att det är en svår fråga, för det är inte naturligt att kullsystrar bråkar. Inte så att det blir sår.  Det får mig alltid att undra om det verkligen är honor du har. Sedan blir givetvis frågeställningen; kan de sakna något i miljön? Mat, stimulans?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: