Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Fotografier

Dansande möss *bild-tråd*

2013-12-31 00:04 #0 av: TheCottonCandy

Tänkte att man kunde skapa en tråd med roliga foton på möss som ser ut som de dansar då jag själv har någon sådan bild GladKunde vara kul att se vad andra har för roliga "dansmöss" Lipar

Här är en bild på min mus Coal när hon håller på att ställa sig på bakbenen. Själv tycker jag att det ser ut som hon dansar Skrattar

Anmäl
2013-12-31 00:06 #1 av: Moonchillas

Hahaha här blev jag lite orolig, trodde först du menade dom där vita zoomössen med något fel i skallen som gör att dom springer i cirklar. Pustar ut och tycker det är jätteskoj bildtråd Tummen upp Nu vill vi se dansmöss.

Anmäl
2013-12-31 00:11 #2 av: Heidi

Hahaha trodde också som Moonchillas, förresten vad har de så kallade dansmössen för fel eftersom de springer i cirklar? Min sambo började prata om att han haft dansmöss som liten och då sa jag att de inte finns nån ras heter så utan de nått zooaffärs påhitt men kunde inte förklara varför.

I alla fall Coal är supersöt liten discodrottning Pussar

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Anmäl
2013-12-31 00:20 #3 av: Moonchillas

Har för mig att det är en form av stroke/hjärnblödning, men är inte 100% säker. Men din sambo har rätt, finns ingen ras som heter dansmöss, det är något zooaffärer hittar på för att sälja bättre. Ju mer exotiskt och ovanligt det låter, desto mer sålt får dom.

Anmäl
2013-12-31 00:26 #4 av: TheCottonCandy

Hahaha x3 Tänkte efter sen att det kanske skulle tolkas så, men så fattar man ju sen när man läser inlägget Skrattar

Heidi: Jag är inte helt säker men jag tror att det kan vara en hjärnblödning eller något sådant som gör att de gör på det viset :/

Anmäl
2013-12-31 00:36 #5 av: Heidi

#3 Hehe de va jag som sa till sambon att de inte fanns nån ras som hette så BlinkarHittade dock detta när jag googlade. Vad tror ni? 

#4 Hehe det får ju folk att nyfiket kika in så då de var nog en bra rubrik BlinkarAftonbladet gör ju typ så haha. 

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Anmäl
2013-12-31 00:40 #6 av: Moonchillas

Oj känns lite som att vi nu förstörde TheCottonCandys tråd med prat om dansmöss. Så nu avslutar jag här mitt babbel och vill se fina dansmöss Kär

Anmäl
2014-01-07 11:54 #7 av: Grodan

#0 Helt underbar bild! Hjärta

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2014-01-07 12:28 #8 av: VStromberg

Sk "dansmöss" har ett medfött fel på balanssinnet :)

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

Anmäl
2014-01-07 12:41 #9 av: Grodan

Nu har jag ändrat rubriken så att tråden kan innehålla dansande möss och ingen diskussion om vad dansmöss är...

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2014-01-07 13:32 #10 av: TheCottonCandy

Tack Grodan Skrattar

Anmäl
2014-01-07 13:42 #11 av: TheCottonCandy

Cookie "twerkar" på fel håll? x3

Anmäl
2014-01-07 14:16 #12 av: VStromberg

Ville bara klargöra att dansmöss inte är såna med hjärnblödning ;)

Här är Flodhästen som dansar till heeyyyy macarena!

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

Anmäl
2014-01-07 16:44 #13 av: TheCottonCandy

#12 Gud vilken söt tjockis! Hjärta Och bra foto!Skrattar

Anmäl
2014-01-18 09:40 #14 av: ajanki

Man ser tydligt att Morakullan´s Julmust tar ett danssteg härLiparkanske början till en vals?...

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.