Nettoburar Uppsala?
Tänkte höra om nån som bor i Uppsala har koll på om det finns kvar burar på Netto? Ska nämligen dit så jag tänkte kila förbi och titta.
Älskar mina stora små vänner..

Ring till butiken och hör, om dom har kanske du kan få lägga undan tills du kommer

Ring till butiken och hör, om dom har kanske du kan få lägga undan tills du kommer

Det finns inga telefonnummer till butikerna. Jag mailade en på netto och han sa att de inte har den tjänsten pga de vill hålla ner priserna. men tack för tipset!

Ja det kan bli svårt, alla butiker här i närheten har nämligen köpts upp av ICA och lagts ner.

haha jasså, men va bra att du sa det. Då slipper jag leta. Du har möjligtvis inga burar kvar, laika?

Nej, men SVEMUS kan tänkas ha en, om ingen köpt den.
För övrigt har jag hittat en vilsen sådan där plastring i en toffla här hemma!! Om någon märker att de bara fått femton ringar med sin bur är det bara att säga till så skickar jag den!
haha… i en toffla

hahah va dumt.
Nä men då köper jag en vanlig duna istället! Ska jag ha nettobur så vill jag ha två att sätta ihop!

Kan ge lite rabatt på dunor, om du orkar ta dig till jobbet. Jobbar ons-fre, kan hända att jag inte blir kvar till 18 för jag har feber och är lite opigg. Nästa vecka jobbar jag ons-to, och har busvalpen med!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Låter fint, Elin. Syrran vill nog också köpa en Duna eftersom Svea och dottern Pippi Långstrump flyttar hem till henne. Ska ju till Uppsala imorgon så då lär det ju inte bli något då men vi dyker upp!
Ååå den vill man ju se! :P

Råkade på en nettobur i Borås!
Säljes för 200 om någon har bråttom att paxa den, annars till SVEMUS för en hundralapp så att de kan tjäna en slant. Tar i så fall med den den 19:e.
Va? Finns Netto kvar i Uppsala? Den enda Nettobutiken jag har sett i Uppsala var i sta'n ungefär vid biografen Royal och den stängdes ned för ett tag sedan. :/

Nej den är nerstängd vad jag hört också