Mus iFokus

Mus

Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 615 ggr
Raya
0

Torn av cd-ställ

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Tänkte bara visa något jag snickrade ihop av ett cd-ställ. De extra kartong-bottnarna är byggda av ett öl-flak. Så de är lätta att byta ut om de blir uppätna eller nerkissade. Dessutom kan jag nu säga "men älskling, jag måste köpa mer öl för att bygga om tornet till mössen" Flört 

Hur som helst, tror ni de kommer tycka om det när de anländer? 

Mvh Raya

axilur
0

haha, smart! ser väldigt fint ut! jag har säkert ett dussin ölflak som ligger och skräpar här hemma. man kanske skulle vara lite kreativ och göra något utöver det vanliga med dem. ^^ bra tips!

/Anneli

Elyria
0

Bra idé. Står ett likadant cd-ställ här bredvid datorn, med skivor som aldrig spelas. Får fundera på om stället gör bättre nytta hos mössen…

dreamiz
0

Möss gillar ju att klättra o undersöka allt så de gillar det säkert!

Highlandertess
0

Vad snyggt! Vore lite tufft att hänga ner lite rep och sånt också…Jag blev riktigt inspirerad nu! Tack för inspirationen! :-)

Raya
0

Kul att det inspirerar!

Det där med rep låter bra. Det ska jag prova!

Bobbi
0

Jätte fint

amaira
0

Japp, de kommer att tycka väldigt mycket om det, när de anländer. Och när de har hämtat andan efter resan. Dom älskar att klättra, Björndalens Nocturne och Björndalens Solola.

Nocturne och Solola.

amaira
0

Solola och Nocturne, 25 dgr gamla.

Sorry att det blev stora bilder, men jag är inte hemma och har tagit bilderna från fotoalbumet, kan inte göra något åt det.