Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 334 ggr
Grodan
0

Längtar du?

Längtar du efter något?

Jag längtar lite till jag fått fram lite brindle. Tänk er blå brindle… ååååh… mums!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

amaira
0

Brindle - haha - jag längtar tills jag får fram en bra renavlad chocolate/tan satin långhår med ypperligt temperament. (lite skillnad i var vi står i musuppfödningens ädla konst, du Grodan Flört)

Grodan
0

Skrattande Bra att du längtar!

Jag jobbar ju på med mina krullisar, har fått börja om med dem, men vill även göra massa fina engelsktypade!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Pimu
0

Grodan .. jag kan inget om de där .. hur ser en brindle ut ?          (förresten så längtar jag efter .. att min Honey Bee ska få bäbisar) *s*

axilur
0

är brindle liknande färg på möss som på hund?

/Anneli

Fairytail
0

Jag längtar till jag får fram snygga engelsktypade siameser med ett härligt temperament. + i kanten är hanar som kan bo tillsammans.

Jaag
0

Här längtas det efter att köpa en duna fun bur och till ikväll då vi ska grilla  :D

TacoBelle
0

Jag längtar tills jag får höra bäbispip i buren igen! (råttpip alltså)

Terato
0

Jag längtar till nästa utställning och hoppas jag kan åka!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Pimu
0

#5 Det lät som en JÄTTE bra längtan .. kör hårt på den .. Flört

Pehpsii
0

Jag längtar till Nässjö jag

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

Vattnadal
0

Just nu längtar jag till ikväll, hemma från jobbet, ledig ända till måndag morgon! Öppnar nog en flaska vin och myser…

Fast annars är nästa delmål att längta till fredag kväll nästa vecka, hemma från en hel arbetsvecka, trött, ont och sliten, men då har jag 2 v semester, och börjar med kusinens bröllop på lördagen, åker till stugan på söndagen, hem för fest med grannar lördagen efter, sen en vecka med kanske lugn och ro, fast troligen en del aktiviteter och mera rust av befintligt hur.

Längtar långsiktigt gör jag efter drömhuset. Den dag vi har flyttat in, får ordning på allt, har eget hus till djur med allregifaktor (eller i alla fall eget rum med bättre ventilation) och huskygänget har flyttat ut i hundgårdar med enorma rastgårdar.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Bobbi
0

Sommar, riktigt sommar Glad

dreamiz
0

Längtar gör jag efter 28e, men även efter att få hem alla nya djur (varav några kommer den 28e), o att få hem söner efter Melvin o Ossi. O till 25 augusti då jag ska ställa mina skinnysar o lakeland. O till vintern när jag förhoppningsvis kommer ha skinnybebisar här!

Men allra närmast nu är idag, i eftermiddag då en kompis kommer hit. Hon flyttade från stan för några månader sen o vi har inte träffats sen dess så det ska bli himla kul!

[Theriss]
0

Nä jag längtar inte, lever här och nu. Funkar bäst för mig.

dreamiz
0

Just nu vill jag egentligen att varje dag ska gå såååå långsamt som det bara kan så min semester varar lääääänge…

Terato
0

haha jag vet, det där är så jobbigt. Att längta efter något samtidigt som man inte vill att någonting ska ta slut.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Fairytail
0

Jag längtar faktiskt också väldigt mycket till Nässjö. Det är mitt närmaste mål.

Raya
0

Jag längtar till de första mössen flyttar in i vårat nyinredda akvarium!

[mjuue]
0

Jag längtar tills jag ska till spanien i sep :D
Längtar till alla dom semestersaker man ska göra Skrattande

har inte åkt iväg så mkt. ännu hahaha. Ska på bröllop o blablablaa :P

Bobbi
0

Jag längtar till måndag, då ska jag åka på ridläger.

amaira
0

#2. Vad har du fått börja om med, och varför? Hur? Kan du inte berätta det i en tråd, eller artikel? Jag är inte bara nyfiken, utan även kunskapshungrig.

De engelsktypade, hur jobbar du med den aveln? Har du fortsatt med de importerade som du tappade hoppat om? Berätta!!!!!

Kyss