Annons:
Etiketttävlingar
Läst 551 ggr
Grodan
5/8/13, 2:47 PM

Final årets mus 2012

Då det står lika mellan två möss i tävlingen årets mus behöver vi ha en omröstning mellan dessa två. En final.

Den stora omröstningstråden hittar du här: LÄNK. Dock är omröstningen där avslutad från och med att denna final postas.

--------------------- M U  S  1 -------------------------

Maj

Text & foto: Velinga1984

Detta är Sally, ingen aning om varken färg eller ålder.

Sally är den av mina honor som är försiktig av sig runt människor men i buren är det hon som är mest aktiv. Hon pysslar om i buren med olika gångar och bäddar på de olika sovplatserna. Utan Sally i buren skulle det bli tomt, för det är alltid hon som är först på plats vid ny inredning. Pga Sally går det inte heller ha rör i buren för då bosätter hon sig där inne och kommer endast ute nattetid. Men rackarns söt är hon iaf tycker jag Tungan ute

--------------------- M U  S  2 -------------------------

November

Foto & text: Josefineeklid

Jag anmäler min fina flicka Hedvig, som egentligen heter så fint som Muslingens Vaniljsocker på papprena.
Hedvig är min bästis. Varje morgon är vi precis lika morgonsura och bitska, men ifall man ger henne lite pasta med köttfärssås (på barnmatsburk) så brukar hennes lilla mushjärta smälta, det syns i hennes ögon.
Det är alltid hon som kikar fram först när jag går förbi buren, hennes enorma öron sticker fram ur tidningspappret och det dröjer inte länge förrän hon skuttat fram till gallret och vill hälsa på en.

Hon är helt enkelt en toppenmus och för varje dag blir hon bara mer och mer personlig och klok (och tjockare.. haha Kyss)


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Grodan
7/19/13, 1:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Vi har en vinnare. Med 2 röster vann miss November: Hedvig!


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: