Svemus hemsida??????
Är det bara jag och min kille som inte kan gå in på Svemus hemsida, www.svemus.org?
Vi får att sidan är FORBIDDEN.

Kan inte heller gå in på den :S
Kan ej heller komma in på den. Tack för hjälpen idag..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Inte jag heller men det kanske är fel på en server hos leverantören det är ju ofta så.

#2 vad gör man inte för både tvåbenta och fyrbenta vänner. De små höll egen låda under hela resan, men inte att det hördes utan det syntes att de ville justera i lådan under resan.
#4 De är så snälla och fina.. Har du bara en zebra? o vad folk kommer tro jag menar zebra man ser i afrika *S*

jag kommer inte in på sidan sen i förgår?
lugn å fin, sidan håller på att byggas om. det blir bra så småningom.
:-D

Vilken tur *puh*

# Det var bara en zebramus som skulle till Dreamiz som åkte med mig ner, visserligen 5 sjusovare oxå..
#7 Så skönt att höra att den snart är igång.
Jag hade fel. Han som bygger nya sidan har inget med det som hänt SVEMUS sida att göra. Sidan ligger nere pga att räkningen till webhotellet inte är betald.
#10 Det är bra det, den räkningen ska inte betalas. Eller?
Hur lång tid tar det innan nya sidan kan börja visas??? Hur lång tid tar han på sig/behöver han?

Jag har en känsla att räkningen till webhotellet måste betalas. Jag och min kille håller på med att bygga upp vår egna hemsida igen, då liggande på ett webhotell och vi betalar räkning för det.
Men tycker att det är tråkigt som bara den att föreningen inte kan hålla reda på en sådan sak. Vem som nu är ansvarig för det, vet jag ju inte…
SVEMUS kassör är ju på semester och jag får inte tag i henne.
Så fort räkningen är betald visas hemsidan igen och Christer som bygger den nya sidan kan fortsätta med byggandet (han har inte heller tillgång till sidan). Den 31/7 skulle sidan vara klar, men nu blir det ju fördröjt lite.

OK, då vet vi alla Svemusare det.
#5 Denna zebramusen kan inte bo ihop med andra, därför är han ensam.
#15 Jag ifrågasatte inte heller.. *Ler*

Jag kommer ialla fall in på sidan

Jag kommer in på sidan jag me =o/
Konstigt!
Inte konstigt .. utan NU är de fixat .. felet nu som var .. *ler*