Dricka-kullens egna diskussionstråd *ler*
hihi…

He he… Då kör jag väl en till bild på Pommac, som ju är den enda vi har kvar i kullen. Alla flickor och en hanne såldes. Hannen som vi behöll låg död intill hjulet en dag när han var fyra och en halv vecka gammal…

här finns en tråd när de var bebbs: Dricka-kullen

#2 Stackars Powerpoint
Vad felade med honom? 
Wow, Zingo är lika vacker som hon var när hon var liten bebbe, då var jag väldigt intresserad av henne:) Jättesöt är hon iaf! :)
Pommac är jättesöt han med :)
Kramar/Carro

# 4 - Jag vet inte vad som hände med Powerpoint. Det syntes inga skador men eftersom han låg intill hjulet kanske han gjorde illa sig när han sprang i det. Eller så var det nåt annat som kom plötsligt, för det fanns inga tecken på att han var sjuk.
# 5 - Zingos färg kom fram olika mycket på olika bilder. Här finns fler bilder på kullen: http://web.telia.com/~u92804022/Kullar_Dricka-kullen.htm

Den bilden på Zingo är väldigt ljus o missvisande…

#6 vad var det för hjul då? Som Powerpoint låg död bredvid?

# 8-10 - Non ser ju ut att vara sig lik. Bara lite större…
# 11 - Han och Trocadero bodde tillsammans i en Duna-bur. Hjulet var ett sånt som hör till buren. Helt vanligt plasthjul utan tvärslå. Och alldeles intill hjulet låt Powerpoint död en kväll…
hm… ja då kan man ju inte veta… fast han var satin… de kan ofta vara lite klenare…
Nu bor i alla fall Pommac hos mig, hon är så fin