RIP Fokus
Han klarade sig inte :(
Jag kollade honom senast för en halvtimma sen och nu när jag kollade igen så var han helt livlös :(
Han hade fått i sig mat och kissat och var pigg så jag vet inte riktigt vad problemet var, men det kan väl ha varit tusen saker.
Usch nu är jag jätteledsen.
Nej!! Usch :/ Men vi vet att du gjorde ditt bästa.
Kraam!!
//frida

Tack för all er hjälp iallafall.
Det känns lite tröstande att han fick ligga någonstans där det var varmt och mjukt iallafall, istället för att bli slängd i en soptunna eller nåt.

Ååh vad tråkigt =(
Du gjorde i alla fall vad du kunde för det lilla livet.

Det känns så ledsamt eftersom jag satt och matade honom och tog hand om honom så mycket. Jag tror inte jag blivit lika ledsen efter tre dagar om han vart vuxen och skött sig själv.
Man blir så fäst vid något när man tar hand om det 24/7 sådär.
köpte du esbilac?
24/7?

24/7 = 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan

Jaa han fick det imorse. Han hade ätit och allt så jag tror det måste ha varit något annat fel.
Han var liksom så pigg och sen helt plötsligt så vart han helt livlös.
vi kan ju bara spekulera i varför han dog. du gjorde allt rätt utom att du inte hade esbilac från början. du kan frysa in det du har kvar eller sälja det till behövande - det håller tyvärr inte så länge i kylskåp.
Du har varit JÄTTEDUKTIG! Och har imponerat stort på mig, det ska du veta! Oddsen för att du skulle ha klarat det, var aldrig stora…
Han var mycket liten, och har blivit ovarsamt behandlad innan du kom in i bilden. Och … ja, då också, i den bemärkelsen att en sådan liten en behöver sin mamma för optimal trygghet och omvårdnad.
Det ÄR INTE lätt att ta hand om små djurbarn, ju mindre/yngre desto svårare, och du har verkligen varit makalös.
Förstår att du är ledsen. *försöker trösta* Man blir ju alldeles extra fäst vid såna där små extra hjälplösa "små saker" som inte har någon annan i hela värden än en själv.
Hade han överlevt är risken stor att han hade blivit extra försvagad, och extra mottaglig för sjukdomar osv.
Kram från amaira.

Tråkigt att han inte klarade sig..
-Ska du skaffa möss ni efter det här?
Kanske blivande mus uppfödare?
Många hälsningar/Linda
Ush så tråkigt! *tröstande kram*