(K) Två mushonor sökes!
Som rubriken lyder så söker jag (egentligen min kompis) efter två mustjejer att ha hem! Gärna choklad, siames eller tan men annat fungerar såklart också :)
Pm'a eller skriv här om ni har två tjejer som söker nytt hem! :)
Vart i Sverige bor du?
Bor i Viksjö, Stockholm :)
Om du inte har brottom att få hem möss så kommer jag göra två parningar nu i helgen. Färgmässigt blir dom inte så lyckade, men det är en ren temperamentsparning. Det kommer troligen finnas både siameser och någon tan i kullarna. Men det kommer dröja minst 2 månader innan dom små kan flytta. O:)
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
#4 Vilket temperament är de avlade för att ha då?
Lugna, mysiga, friska och långlivade sällskapsmöss. Nu kan man ju inte garantera att det blir så. Men fadern är gammal, närmare 2, kärnfrisk och mysig. Och honorna är friska och trevliga dom också. Så jag har stora förhoppningar om dessa kullar.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Ja, det är bara att skriva här när det är dags eller när det kommer små ungar :) Har ingen större brådska, Vore superkul att få mysa med dom sen :P
Will do! 😃
//Lamina
jag väntar kullar också o bor i sthlm
###
neva masquerade
**_Titta gärna in på min hemsida.
Välkomna :)_**
**_www.123minsida.se/scuzzies_**
Jag satte ihop mina honor med hanen nu i Måndags, så om några veckor kommer det förhoppningsvis komma smått. 🙂
//Lamina
Oh, mysigt! :) Ja, vi får hoppas på det :)
#9 Vad har du för kullar på gång qiiwie?