Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 473 ggr
Mr.Nibbles
0

Tragedi, sorg och elände!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har brorsan reagerat på mössen och fått astma…

Alltså får jag inte ha mina underbara, fantastiska muspojkar kvar här längre… jag har försökt envisats med att ha dem på rummet men får inte det längre då mamma tycker att "det luktar förjävligt"! Jag har haft underbara stunder med dom under sommaren speciellt då dom följde med ut på landet! Lagt ut en annons på blocket idag… kändes HEMSKT! Skulle bli tacksam om dom kom till någon inom Svemus så att man kan träffas! Priset för båda killarna är 1000 kr, då en helt ny bur + timmerhus, klätterställning, hyllor, springhjul, matskålar m.m. tillkommer. Om någon inom Svemus intresserar sig kan priset diskuteras - det är ändå inte viktigt om dom kommer till ett bra hem…

Bild på "brun" :)

Mr.Nibbles
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild på "blå" :)

Pimu
0

Va trist för dig .. jag kan tyvärr inte hjälpa dig me att ta dom, men jag kan höra/fråga mig för/efter om någon skulle vilja ..

Jaag
0

näääh va synd! Kan tyvärr inte heller köpa dem :(

Terato
0

Nej men gud vad hemskt för dig, Mr Nibbles! Jag vet hur det känns då vi ett tag misstänkte att min sambo hade allergi för mössen. Men den gången handlade det antagligen om pollen så jag hade tur.

Det var ena riktigt vackra grabbar! Men jag kan tyvärr inte ta emot killar. Hoppas du hittar fina hem till dem! Slänger iväg en stor tröstkram till dig!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Mr.Nibbles
0

Snälla nån rar person… pappa säger att dom måste iväg innan september för då kan vi inte ha dom i uterummet längre.

Mr.Nibbles
0

Gråter

Terato
0

Mr. Nibbles, ska du på utställningen i Enköping den 19:e? Du kanske har tur där!

teratos.r8or.se

Raya
0

Verkligen tråkigt att höra.

Hoppas nån snäll person med rum för nån mus-grabb hör av sig!

dreamiz
0

Hoppas verkligen du hittar ett bra hem till killarna!!

[Angel88]
0

vad är et för bur, efter som do kostar 1000r?? och hurgammla är mössen

Mr.Nibbles
0

Det är en galler bur m. våningar (botten, 1, 2 & 3). Nypriset var 600:- och den är väldigt fräsch, och köparen slipper köpa nya hus, matskålar och hjul m.m - därav priset (som kan diskuteras om det är en person som verkligen vill ha dom och älska dom som jag gör)!

Mr.Nibbles
0

Killarna är 10 månader.

Aline
0

Lever Mr Nibbles, skogsmusen?

Mr.Nibbles
0

Ja, det gör han - fyller 2 den 18 Aug.!

Eftersom han inte luktar på samma sätt som tammössen kan jag ha honom på mitt rum. :)

Aline
0

Underbart att du kan ha honom kvar när du nu måste lämna ifrån dig de andra mössen. Det har varit så roligt att följa hur det har gått för honom - från det att du tog hand om honom när han var skadad. Bra gjort av dig och grattis till tvååringen den 18:e augusti!

Terato
0

ja tur att du har mr. Nibbles!

teratos.r8or.se

amaira
0

Åh, så tråkigt, Mr Nibbles. Och tur du kan ha kvar Mr Nibbles, som sagt.

1000:- för en begagnad bur, låt gå för fint skick och tillbehör inklusiver två "gamla" mushanar, men i mina öron är det lite överpris, har svårt att tro att du kan få det. Men jag kan ju ha fel, jag har dessutom inte sett buren ävenom du beskrivit den.

Hopas du får ett bra hem åt de små raringarna!! Kyss

Terato
0

jag håller nog med amaira där. Det är aldeles för dyrt om du vill hitta ett nytt hem till dina vänner. De flesta tänker sig nog dunapris när de köper bur till möss. Men du kan ju lägga ut buren och mössen var för sig, alltså sätt ett pris på mössen och ett på buren och tillbehör så att folk inte backar när de ser prislappen.

teratos.r8or.se