Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 722 ggr
vimse
0

Hjälp!!! AKUT omplacering!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag är helt ny här - hoppas på att kunna få lite hjälp! Har försökt att nå Svemus men utan att lyckas.

Jag har 5 st NMRI-hanar hemma, födda v8, albino, uppfödda tillsammans, som nu inte längre fungerar ihop. Jag har ingen möjlighet att själv hålla dem i fem separata tillräckligt stora och aktiverande kyffen och måste därför hitta nya hem åt dem NU! Om just du har möjlighet att förbarma dig över en av dessa trevliga muspojkar, eller om du vet om någon som kan det, RING MIG! Eller kanske vet ni vart jag kan vända mig? Mössen finns i Nynäshamn, söder om Stockholm. 

irene 070-4606740

Terato
0

..Svårt att sälja mushanar.. Jag kan tyvärr inte ta emot några! Har fem killar här hemma redan.

Vad betyder NMRI?

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

vimse
0

NMRI står för Naval Medical Research Institute. Det är en labbmus-stam.

irene

Terato
0

jaha! ja men vi får väl hoppas att någon nappar. Men det kan vara väldigt svårt att få mushanar sålda. Hör dig för på zoobutiker också..

teratos.r8or.se

vimse
0

Tack! Jag avlivar hellre själv än att vända mig till zoo, tyvärr. Där ses kanske dessa som ormmat och jag vill ha full koll på vart de hamnar… ;-)

irene

Terato
0

Det är så sant..

teratos.r8or.se

[Angel88]
0

synd att det var så långt bort, hade gärna tagit en hanne annars

vimse
0

Vart finns du då..? Bara att kunna placera om en av dem skulle hjälpa till mycket.

dreamiz
0

För långt bort för mig också men hoppas du hittar bra hem till dom! Jag gillar rödögd vita möss. *ler*

[Angel88]
0

jag bor i göteborg

Magda
0

synd att du finns så långt bort.. hade gärna tagit en sådan snygging som den på bilden :) men jag bor i södra skåne utan att kunna ta mig någonstans tyvärr..

Grodan
0

NMRI är en stam av möss med superbra temperament! Små och jättesnälla! Rent svensktypade!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

dreamiz
0

Hade ju varit väldigt intressant om det varit mer i närheten. Om ingen har vägarna förbi Nässjö eller Jönköping eller nåt?

vimse
0

Jag kan hålla med om att de är riktigt snälla och supertrevliga (även om min erfarenhet av möss inte är allt för stor).

Jag har tyvärr inte vägarna nedåt landet, hade plånboken varit full hade jag kunnat skapa mig anledning :-)

amaira
0

Var/hur har du fått tag i dem? *Nyfiken* Glad Alltså, hur kommer det sig att du har dem.

dreamiz
0

#13 Synd! Jag har heller inte råd att åka uppåt…