GOD morgon 11/8
Idag kan jag säga det! Det är en GOD morgon!!!

God morgon, god morgon!
GOD MORGON
Mmm GOD morgon 

God morgon, god morgon, hör fåglar sjunga glatt *nynnar* :-)
Vi tycks vara på ett ypperligt humör här i dag. 

God morgon! Jag är ganska glad idag. Färdig med mina plastboxar och har satt upp nya bambujalusier så det börjar bli fint här!
Dessutom är det råtträff i Gävle imorgon så det ska bli kul att gå dit och klämma på lite råttor. Jag drömde att jag hade glömt bort det och var superarg på mig själv.
Det enda som det kanske är lite sådär med idag är min onda höft som inte riktigt vill idag. Så inte blir det nå dansande på cityfesten ikväll inte.
Nä, jag ska köpa en stor påse godis och vara hemma hos en kompis och kolla på hennes nya katt och den gamla när de bråkar!
Älskar mina stora små vänner..

God morgon! Ska åka å bada med min kompis :-)

God morron! Ska bada i min pool… :)
Gomiddag! Kunde vara bättre tycker jag. För varmt o äckligt, är orolig för min gamla hamster i värmen (gör vad jag kan för att svalka ner honom) o själv mår jag inte bra i värmen. Till råga på allt är detta sista helgen innan semestern är slut. snyft!!
Imorse när jag kom upp låg Atlanta (lakelandtjej) o vilade i matskålen. Såååå gulligt!
Känns livet för pest går jag bara in o tittar på mina djur, lyssnar på marsvinens alla ljud, så blir jag på gott humör.

Jobbig morgon för mig. Började jobba klockan 10.00 och jag sov dåligt i natt. Så var inte morgonpigg. Började dagen med att få en utskällning av en kund. Jag hade slagit in en t-shirt för mkt och sen när jag skulle ändra detta hade hon ställt sig med ryggen åt mitt håll och börjat prata i sin mobil. Så jag tog nästa kund och började dra varorna och då vänder hon sig om och skriker så det hörs i hela varuhuset: MEN F*R I H*LVETE du skulle ju dra t-shirten! Ska det vara så j*vla svårt! Jag sa ju till för F*N! Idiotiska människor det finns. Hade kunnat säga en hel del vilket hade resulterat i kicken för min del ;) Men blev så himla förbannad att mina händer skakade sen. Slutade klockan 15 dock vilket var väldigt skönt. I kväll blir det film och en stor godispåse. :)

#10 Ååå jag känner verkligen med dig, Tuss! Har också jobbat i affär och gud vilka elaka människor man stötte på ibland. Hade en kvinna en gång som blev så sur för att hon hade sett fel pris och skällde på mig och sa att jag hade fel att hon började kasta saker av bandet och kastade reklambladet på mig och sen gick hon därifrån. Då skakade jag också av ilska.
Sånt förstör verkligen ens dag.
Hoppas du får en sån där supersnäll kund imorgon som ler åt dig och önskar dig en bra dag!
Älskar mina stora små vänner..

#8 ååh har du pool?! lyxigt! vill åxå ha pool!!
#10 men ush vilken jobbig mäniska!
#10 Det är verkligen inget roligt att få ta skit för sånt man inte kan hjälpa eller för fel som andra gjort osv. Jag vet hur det är o det är minsann inte alltid så lätt att bita ihop o inte säga nåt dräpande tillbaka…