Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 388 ggr
Galenidjur
0

(k) Mushona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är 19 år och efterlyser en mushona som ska bli sällskapsmus och ska få bo hos mina andra två möss.  Egentligen har jag inga speciella önskemål då det gäller färg eller hårlag utan för mig är temperament det viktigaste. Det ska vara en lugn och social individ helt enkelt. 
Dock har tricolor alltid varit en favorit hos mig ;)

Jag finns nånstans runt GBG (var exakt kan jag skriva i PM då jag inte vill publicera var jag bor) och kan med tåg ta mig till alla hållplatser mellan Halmstad och Göteborg (Alltså: Halmstad- Falkenberg- Varberg- Kungsbacka - Mölndals nedre - Göteborg C), möjligtvis kan jag ta mig lite längre söderut… Sen är det inte helt omöjligt att ta sig till andra samhällen runtom dessa trakter också om det skulle krävas, det skulle nog gå att lösa🙂

Annan info: - Jag har en hund hemma, men buren står högt upp på ett bord så han kommer inte åt den.
- Buren är en egenbyggd "plastlådebur" som ,enligt mig, är mycket stor, men mer exakta mått kan fixas om någon undrar. 

Är det något annat så fråga på bara!

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

ajanki
0

Jag har några honor till salu från två olika kullar men dom är helsyskon. Dom är lugna, snälla och pussiga allaihop :) färgerna är coffee, agouti, beige agouti och falsk chinchilla.

Jag bor i vårgårda (7 mil norr om göteborg)

Hör av dig om du är intresserad så berättar jag mer.

Kan dock tillägga att jag vill helst att mina honor flyttar två och två eftersom jag vill att dom ska sitta i karantän innan dom träffar nya möss och då är det bra om dom är två så dom slipper sitta själva:)

Tsunamis
0

Jag har 4 honor till salu just nu i lite olika kullar, även nya som kommer vara till salu i mitten av November. Jag skulle gärna vilja prata lite och veta mer om dig och mössen, mail eller PM går bra.

Jag bor i Floda strax utanför Göteborg men brukar kunna ordna transport in till Gbg eller i min pojkväns lägenhet inne i stan.

MvH  Tsunamis