Weird rått/mus-dröm
Haha, jag hade en jättekonstig, men ack så mysig dröm inatt.
Jag drömde att jag skulle vara vakt åt en råtta som var siames av något slag. Men pälsen var tickad på något konstigt sätt. Otroligt fin var den iaf. Den var supersnäll och rolig och gissa vad den hette? Pimu! Hahah
Men jag hade också ett gäng möss som jag var vakt åt. Det var en mus som var beigegröngul med sable som typ var i vinrött. Det var någon röd variant berättade Amaira. Hade förresten en mus där också som var röd. Den såg helt fullvuxen ut men den var typ en cm. "jaha", tänkte jag, "det här är en minimus!"
Medan jag kollade på mössen fick råttan Pimu göra en agilitytävling. Men när den kom tillbaka(det var förresten en han) så hade den "blivit vuxen". Men den var ingen råtta längre utan en krullig liten smal hund. Fast jättesöt ändå.
Drömmer ni också ofta om möss?
Älskar mina stora små vänner..

hihih rolig dröm :) jo jag drömde en gång att jag hade en massa möss i en liten kartong och att alla rymde hela tiden den drömmen var ganska jobbig…
"en mus som var beigegröngul med sable som typ var i vinrött. Det var någon röd variant berättade Amaira"
Åh den där amaira med sitt röda-mus-tjat.
Jag trodde jag sov sött och oskyldigt inatt…
En gång (jag börjar bli gammal och älskar att berätta episoder ur mitt liv) när jag körde buss, klev det på en av mina manliga resenärer som brukade åka med.
- Jag drömde om dig inatt, berättade han lyckligt.
- Ojdå, svarade jag, jag hoppas jag uppförde mig ordentligt. Varpå han lätt rodnande snabbt försvann. ![]()
Jag vägrar ta ansvar för mina handlingar i andras drömmar ![]()

Ha ha ha ha .. de var då en lustig dröm o jag som är rädd för råttor .. *hmmmmm*
Vinröd mus, låter juh helt underbart *jag älskar vinrött*
Ja, den rått-han-hunden hade då ett jobbigt liv .. *skratt*
Ja, jag drömmer ofta om möss, men dock inte sådana här konstiga … *ler*

När jag drömmer rått-/musdrömmar så drömmer jag bara att de får massor med ungar och att jag sen måste avliva alla ungarna för hand 

#5 dem drömmarna verkar ju inte så kul 

#2 hahaha, jo nu måste du berätta, amaria, hur får man fram en gröngulbeige mus med vinröd sable? :P
#5 Ja, å men gud det drömmer jag jätteofta! massa-ungar-mardrömmen!

Jag har drömt att jag hade en mus som var jätteliten och så tappade jag bort den i byrålådan. Jag var helt hysterisk i drömmen. Min kanin å andra sidan var stor som en schäfer.
Jag har även drömt om hästar i barbie-häst storlek. Om de fanns skulle jag ha en liten flock härhemma (=
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

haha ååå va mysigt med hästar i barbiehäststorlek! Jag är lite rädd för hästar för att de är så stora. Men de är otroligt vackra och intressanta djur. Skulle inte ha något emot en liten barbiehästflock.