Mus iFokus

Mus

Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 377 ggr
Nattskjorta
0

Förstår inte...

Igår kväll så tyckte jag att Berta hade verkat slö, så jag tog upp henne, hon andades jätte häftigt och och sen började munnen öppnas och stängas, tillslut rök hon till och  flög nästan ut ur min hand och låg sen i mitt knä och ryckte med kroppen och öppnade munnen till och från tills hon dog. 

Om jag ska vara ärlig så förstår jag ingenting, hon vart inte ens 8 månader och har inte visat några tecken på att må dåligt. Det såg nästan ut som om hon fick epileptiskt anfall eller något, jag förstår inte vad hon dog utav, vet bara att jag fick en jäkla chock och att jag har stört böllat hela natten….  Gråter

Linn
0

jag är hemskt ledsen för din skull. :'(

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

dreamiz
0

Verkligen tråkigt…

Såna där ryckningar är inte ovanligt när djur dör, muskelryckningar.

Nattskjorta
0

Tack

Dödsryckningar vet jag om, men den extrema ryckningen hon gjorde innan hon fick de andra, har jag ingen aning om vad det var, hon fick ett ryck bara rätt upp som om livet bara slets ur henne eller något… Det var så obehagligt att se när man inte kunde göra någonting åt det, utan bara se på när hon led och sen dog……

dreamiz
0

Jag har själv varit med om såna där extrema ryckningar så man undrat vad som höll på att hända… Men jag tror det är dödsryckningar det också, bara annorlunda/värre. Åtminstone de jag sett.

Jaag
0

Nej vad synd! tänker på dej

Terato
0

Nej men gud vad jobbigt! *Skickar tröstkramar*

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Pehpsii
0

ush… jag vet hur det känns. Jag var med när min undulat somnade in. Har fortfarande mardrömmar om det… Jag hade haft honom i 14 år, han var min bästis.

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

Muszimba
0

Så tråkigt. Jag är verkligen Gråter för din skull. Men jag lovar dig många stora tröstekramar.

Nattskjorta
0

Tack för stödet….

Skulle nästan vilja obducera henne för att se om man kan få klarhet i anledningen, men det kan nog vara knepigt att få reda på det och det känns ju olustigt att någon skulle skära upp henne… Ledsen

Tror Leif går runt och undrar var sin kompis är, de trivdes så bra ihop, inte nog att han inte har någon att utforska saker tillsamans med utan nu bor han också själv helt plötsligt…