Mus iFokus

Mus

Etiketter: köpessäljefterlysningauktioner
Läst 700 ggr
Clindegren
0

Köpes möss i Stockholmstrakten

Hej, mitt namn är Clara och jag söker efter två honor. I stället för att skriva upp de jag kan tänka mig så skriver jag upp de som jag inte är intresserad av och det är rödögda och långhåriga. Är inte så intresserad av röda eller fläckiga heller. Har haft det förut, och de var så fina, men vill ha nya varianter den här gången. Gärna blå… Och deras lynne är mycket viktigt, att de fått en bra start i livet! Jag erbjuder ett mycket gott hem med stor bur, mycket utevistelse i rummet, bra mat, leksaker och massor av trygghet och kärlek. Har haft möss förut. Det som känns lite tråkigt är att jag skrivit seriösa förfrågningar till flera uppfödare men jag får inte svar (jo, från en men där fanns inga kullar nu) Så nu försöker jag på det här sättet och hoppas att det funkar bättre. Med vänlig hälsning, Clara

Lägger till min mailadress också; clindegren@yahoo.com

kent
0

finns en del creme här som blir klart att flyttat om en vecka.

Clindegren
0

Ja, creme är lite intressant! Hmmm, inga blå eller svarta. Tan? Det kanske är fånigt men vill gärna ha två olika. Tack för svar. Ska tänka!

ajanki
0

Hejsan, jag bor inte i Stockholmstrakten men kommer åka förbi Stockholm om ett par veckor. Jag har honor i färgerna black/tan, burmese, beige agouti, coffe, agouti/tan och falsk chinchilla till salu.

Föräldrarna är lugna, snälla och trevliga och det märks redan på bebisarna att dom är som sina föräldrar:)

Clindegren
0

Hej Ajanki. Åh det låter fint! De som är burmese.. vilken nyans blir de tror du? Coffee är ju också fint. :) Fast black and tan och en burmese är nog mest intressant. (Helst om de går mot det blå hållet) Vet du vilket datum du ska till Stockholm?

ajanki
2

Jag kommer åka förbi Stockholm fredag den 22/11 (på väg upp mot minnesutställningen med bil)

Två av black/tantjejerna, på bilden är dom knappt 3 veckor.

Burmeserna är vanliga burmeser, inte blue.

Här är burmese och coffetjejerna, glömde skriva att en av coffetjejerna är fox.

Clindegren
0

Oiii! Så fina! Tack för att du la ut bilder. Var inne och kollade din hemsida också. Mycket fint där. Jag slår helt klart till. Jag tar en black & tan och den foxade kaffetjejen. Så svårt att välja men så får det bli! Vid vilken tid passerar du Sthlm?

Clindegren
0

Hej igen. Vet att jag skrev att jag inte var intresserad av fläckiga, men hur ser spasharna ut? Black & tan står jag fast vid, det är den andra. Skulle vara kul att se. Om du orkar och har lust!

ajanki
0

Hejsan, jag har bara hanar som är splash och dom är burmese splash.

Jag vet inte än vilken tid vi passerar stockholm.

Clindegren
0

OK, då kan jag slå bort den tanken. :)

Ska bara bestämma mig om burmese eller kaffetjej. Ja om det fortfarande går att välja. :)

ajanki
0

Hmm, kom på en sak..jag måste ju höra med Grodan om det är okej att stanna i Stockholm! Glömde bort det förlåt!! Men jag skriver här så fort jag vet:)

Clindegren
0

Ok! Jag tänkte också skriva till henne och säga att jag letar möss på annat håll. Hade tänkt vänta ut hennes siameser men musbegäret blev för stort. Vi får höras sen när du vet!

Grodan
0

😃

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️