Mus iFokus

Mus

Etikettergenetikfärgerhårlagteckningar
Läst 479 ggr
Magda
0

"rödaste" färgen?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

är så dåligt insatt i musfärger.. vad är den rödaste färgen som finns på möss?

finns det möss i färg som liknar marsvinet på bilden Flört älskar röda djur, men just på marsvinen var det så stor skillnad i temperament.. gillade inte de stressiga röda..

Vattnadal
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här ser en av mina röda hanar ut, han heter Vattnadals John I´m Only Dancing, är röd korthår, engelsktypad.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

fijja
0

Åh va fin.. Ja döööööööör. Vart kan man musnappa honom nånstans??

Vattnadal
0

Han kan faktiskt vara till salu, med tanke på att jag har 2 bröder till honom, och söner till den ena redan.

Man ska dock vara införstådd med att röda blir feta, om man inte är extremt försiktig med maten åt dem. De har generna mot sig, och MÅNGA gånger är det som folk köpt röda eller andra med "fetgenen" av mig, och fast jag förklarat noga om det där med fodret, så sväller de upp groteskt hos nya ägaren. 

Han bor 4 mil norr om Gävle, och du är välkommen hit, om du vill försöka sno honom!Flört

MVH Elin

fijja
0

haha.. tur att d var så långt bort. Ska musnappa en av Grodans killar me, sen har ja nog inte mer plats kvar. haha. Men ja skulle verkligen kunna ha hur många som helst… Hmmm.. har ju ett djurrum på g.. hehe.. Hemlis

Grodan
0

åh, jag vill sno ditt djurrum

den rödaste färgen borde väl röd få

här en fawn, jag tror nog att färgavlad agouti som blir golden agouti kan bli väldigt röd den med.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

fijja
0

hihihi… ah!! D ska bli kanon när d e klart!! Men d e inte så stort.. men bra! Å ja har ju inte sååååååå många djur Räcka ut tungan

Vattnadal
0

Bygg ett djurrum!

Släng ihop en friggebod, det behövs inga tillstånd, det gäller bara att hitta någonstans att parkera den! Kanske på balkongen?

Nu är det natt här, för jag har en hund som är lite lösbajsis, och troligen kommer att väcka mig i alla fall en gång inatt, trots nyttiga basilusker i maten och koltabletter nerkörda i halsen.

Kan sova med gott samvete, då jag hann städa en hel hög burar idag, och ändå hade en slappdag så själen och kroppen är nöjda båda 2!

MVH Elin

Magda
0

åååå vad fin han är vattnadal Cool men när det blir musligar här i huset så ska det bli 2 damer (eller 3… eller 4…) men gärna en sådan där vacker röd då Oskyldig