Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 530 ggr
Velinga1984
7

Hej då underbara musfolk

Sonen föddes för 6 dagar sen, dagar fyllda av ångest och oro. Han hade nämligen problem med sin andning, låg uppkopplad till andningsmaskin och sedan med övervakning. Från denna oro fattade jag mitt beslut att lämna musvärlden och Svemus. Hans pappa har astma i kombination med damm/kvalster-allergi som blivit värre efter vår flytt i månadskiftet. Han har varit ständigt sjuk. Så jag lägger min hobby på hyllan tills vidare då jag inte vågar mina killars hälsa. Pussa mycket på era möss och bråka inte med varandra :D

ajanki
0

Så tråkigt att höra! Jag kommer sakna dig! Men jag förstår dig helt och fullt! Har du hittat hem till dina möss?

Velinga1984
0

Ja, de friska mössen har hittat nya hem som tur är. Vissa var lite skröpliga och plockades bort.

ajanki
0

Så bra att du hittat hem! Jag frågade för att dom kunde fått flytta till mig annars :)

KickiG
1

Grattis till sonen! Och välkommen tillbaka hit när livet lugnat ner sig lite. Eller då du bara känner för att titta in och säga hej :)

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Grodan
1

Grattis till sonen!

Jättetråkigt att du lämnar oss. Jag förstår att familjen går före allt. Hoppas dock att du kommer tillbaka en dag. Du har så sunda värderingar, funderingar och avelsmål. Känner en smula själsfrände i dig och jag hade hoppats att vi kunde ha stamtavleläsning tillsammans - du vet sådana där stunder då man kollar igenom stamtavlorna och går igenom varje mus livslängd, hälsa och temperament noga… sånt jag vet att du gör precis som jag.

Hoppas också att dina pojkar blir friska snart och att ni får en trevlig jul tillsammans!

Kram❤️

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Smulan80
0

Jättetråkigt att höra, jag hoppas att det löser sig med lillpojken (Grattis!). Du gör helt rätt som tar detta beslutet, hobbyn kan du alltid komma tillbaka till en annan gång i tiden, men hälsa ska man inte leka med. Önskar er all lycka och att det inte blir allvarligare.