Sällskapsmöss sökes :)
Hej allihopa!
Efter ett par år nu utan möss så känner jag att längtan efter dessa härliga små varelser är för stor :)
Det jag söker är två tjejjor som kommer vara till sällskap och kel.
Jag bor i Ödeshög, Östergötland och har inget körkort så har svårt att ta mig någonstans men har absolut inte bråttom att skaffa möss.
Men finns det någon uppfödare i närheten eller som åker e4:an mellan Linköping och Jönköping då och då så får ni gärna hojta till om ni har någon kull på gång eller planerad i framtiden och berätta lite om föräldrarna och så.
Ha det så bra så länge :)
Hej!
Jag har en kull som är leveransklara i början av januari, nu är det visserligen bara hanarna som söker hem då det finns två honor som är tänkta att bo med mamman. Jag bor i Motala men transport till Linköping går utan problem att lösa.
Sen finns det ju även Maya här i Motala och hon har säkert lite honor.
Http://minfyrbenta.wordpress.com
Jag har en kull på gång :) Den är dock inte födda än :) Jag vet inte hur många det blir men funderar på att iaf spara en utav ungarna :)
Mind of a queen, heart of a warrior
Nyfiken på hur det gått, Boogaboo. Har du skaffat några möss än eller hittat någon uppfödare du gillar?
#1 Är bara ute efter 2 honor :)
#2 Var bor du då? Och hur är föräldrarna? :)
#3 Inte än :)
Vad kul att det är så många som vill köpa möss just i Östergötland! jag vet inte hatt det har varit det innan?
Littlem är just nu mindre aktiv pga en operation, men jag kan förmedla när jag träffar henne. Jag hoppas det blir nu i dagarna, om hon orkar.
Jag ska försöka sy ihop en liten träff även med denna musälskare men jag kan inte spika något ännu
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
#5 Skickade PM nyss till henne, men vore snällt om du pratade med henne :) Bor i ödeshög så brukar åka till motala och handla så är ju lättare att hålla kontakten och kanske träffa mössen först och så när man bara bor 4 mil från varandra :)
#6 Bra, jag har SMSat henne också, så vi får invänta svar helt enkelt :)
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare