Mus iFokus

Mus

Etiketterleksakeraktivering
Läst 941 ggr
Shun
0

Toa!!

Jag ville lägga in någon rolig grej till mina tre tjejmöss, så jag la in en glasburk. En vanlig syltburk med stor öpning. Den blev genast bo med massor med tidningspapper. Men det var för ett halvt år sen. Jag har ju städat buren sen dess, och var tvungen att tatt ut pappret. Så plötsligt märkte jag att dom inte tyckte burken var bra att ha bo i, men den var jätte smutsig! Det visade sig att dom använde glasburken som toalett, fast bra kissa! Det är helt otroligt hur den luktar bara efter en dag eller två. Tvättar jag den, luktar buren mycket bättre också! Så jag är nöjd med mina små skuttares påhitt!!

Grodan
0

smart tips på mus-toa!

mina gos-pojkar har en stor glasburk, men den sover de i… toan har de i en trekantig bytta i ett hörn

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Highlandertess
0

Tack för tipset! Det ska jag testa. Hade en trekantig plast-toa, men den är söndergnagd nu…:-/

Rymdkanin
0

Shun, Vad duktiga dom är som håller sig till samma toa :)

Shun
0

#3:

Jo, jag är imponerad!

Mr.Nibbles
0

Min mus har ett 'kiss-hörn' under en hylla, brevid hans bo, så om det kniper om natten vet han vart han ska gå! ^^ Jätte skönt att han är så renlig :)

[Angel88]
0

Jag har köpt en Liten hamster toa med fågel sand i där gräver mina små sötnosar runt i och sedan kissar och gräver över det. så man kan kalla dom rumsrena. dom pissade bara i sitt hjul förut det va äklig för jag har ett helplastat hjul för att dom inte ska fasna.

Lilllan__
0

Mina förra möss sprang runt och gjorde det de skulle överallt. :/

En fråga också: Kan man få möss rumsrena, jag menar så dom går på toa på ett visst ställe? x)

mandymoo
0

Artikel kommer snart - håll ut bara litet tag till *Ler*

Lilllan__
0

Okej. x)

Chocolat
0

Jättebra skrivet men bara så du vet får man väl inte ha tidningspapper till sina möss?!

Nutiz
0

#10: Varför skulle man inte få det? O.o

Nattskjorta
0

Får och får, får man väl men det kanske inte är så lämpligt pågrund utav trycksvärtan och så var det något med pappret i sig också har jag för mig….

Pehpsii
0

Man får ju hålla koll så de inte äter av det. MIn kanin får inte ha tidingspapper längre för han fick för sig att det var mat.

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

Linn
0

vad ska man ha för något istället för tidgningspapper som dom kan boa med?

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Jaag
0

toa-papper xD  rivet tyg kanske…

Nutiz
0

#12: Trycksvärtan är inte ett dugg farlig längre.

Linn
0

#16 så jag behöver inte oroa mig för tidningspappret jag har i boet till dom nu?

Linn

Jaag
0

nej du behöver inte oroa dej :)

Linn
0

det var bra det. :)

Linn