Mus iFokus

Mus

Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 515 ggr
Jaag
0

Klappa på huvudet?

Jag har en liten fråga… Gillar möss när man smeker dom lite på huvudet?  För när jag det så ser dom ut att gilla det, men man vet ju aldrig…  Ha en bra och solig dag :)

Muszimba
0

Mina möss har alltid gillat det då man har börjat med det tidigt. Men även det jag har fått hem i äldre ålder, har även de gillat det.

Pehpsii
0

Vissa av mina gör, sen har jag två pojkar som gillar att bli klappade på sidan på magen. Det var Charlie som började gör det med dem och de ligger verkligen  helt stilla och myser. Så gulligt

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

Jaag
0

ok  va gulligt :)

Jaag
0

Har en till fråga   iofs hade jag ju kunnat gjort en ny tråd… men men.. :P   jo, vad tycker möss om att bli upplyfta i nackskinnet? Tror dom typ att man vill äta upp dom då? Jag har aldrig lyft upp dom i nackskinnet, vågar lixom inte :P

Fairytail
0

De flesta av mina mushanar och även några töser tycker om när man kliar dom på kinden…då blundar de och trycker kinden mot fingret. Precis som katter eller hundar kan göra när man kliar dem bakom öronen.

Jag har aldrig hört att man kan ta möss i nackskinnet…
Det måste ju göra ont..?

Jaag
0

#5  ja, jag tycker också att de borde göra ont på dom… men var ju inte säker så jag ville veta :P

Pimu
0

Jo, mina gör de .. Allafall dom flesta ..