Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 360 ggr
Falurven
2

(K) Mushonor

Nu när jag inte längre är råttägare så har det verkligen blivit tomt här hemma. Min pojkvän tyckte dessutom att deras burar tog på tok för mycket plats och vill inte ha fler. Eftersom jag tidigare planerat att utöka familjen med ett par möss (det blev aldrig av) så känns det självklart att det får bli ett par mustjejer som flyttar in nu :D

Jag är överförtjust i de svensktypade mössen! De är underbart söta och vackra måste jag säga. Men jag ser dessvärre inte mycket kullar av den typen? 

Om det är någon som har ett par svensktypade honor (eller planerar) så vore det verkligen guld! Måste säga att jag är löjligt förtjust i alla röda pälsnyanser också.
Egentligen bryr jag mig inte så mycket om typen, om jag får två riktigt trevliga individer.

Jag finns i Hudiksvall. (Gävleborg) Transport brukar ofta lösa sig men det vore kul om ni fanns tillräckligt nära för mig att besöka själv.

Mvh Nathalie

Falurven
0

Puttar upp. Längtar efter ett par vänner mer än någonsin nu!

Finns det någon som har muslingar i närheten av gävleborg? Funderar även på om jag kan ta till mig en mushane på foder om det finns intresse för det.

Mvh Nathalie

Falurven
0

Det är förresten sällskapsmöss jag söker. Färger och varianter är bara önskemål, jag värderar allra högst en frisk och sällskaplig individ.

Mvh Nathalie

Grodan
0

Finns bara en i Gävleborg som föder upp möss, vad jag vet, och det är Vattnadals. Hon har massa Lh och krullbulls o sånt… de kan vara mkt sällskapliga

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️