Spontan-fika-träff 08
Jag stuvar in små pälsar i bilen och åker till Södertälje (morsan har en lägenhet i Lina Hage) över helgen.
Någon som känner för att fika och träffa mig och några djur (illrar, möss och råttor)?
Söndag 12/1, kl 12.00-15.00
Lina Hage, Södertälje (Ring/smsa för adress)
0737129052

Önskar jag bodde i närheten 😕
Om jag lyckas få tag på ett busskort så kommer jag gärna på en fika! :-)
❤️ Älskade husdjur
#1 Jag med.
#2 Cool! 👍
#3 ska kolla om jag kan få låna ett busskort av mamma 😃
❤️ Älskade husdjur
:(
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
#5 Du är så välkommen.
#6 Inte sura
Jag skulle kanske kunna före jag åker till jobbet på Lördag kväll. Men frågan är om det är så smart när jag jobbar hos en infektionskänslig unge…
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
#8 bara ha djur på händer och armar och sedan tvätta noga, ev byta tröja
#8 och sedan är din fritid din fritid. Eller får du betalt för att iaktta försiktighet på din lediga tid?
#10 Kommer du? lol
- ringt HL som ska ringa A
- ringt AK
- mailat 5 råttpersoner
- mailat 1 illermänniska
- ska ev ringa HS
denna tråd läst över 100 ggr…
vinteroväder på g
Ha ha. Nej, jag får väl göra vad jag vill på min fritid. Men har insett nu att jag inte kommer orka natten om jag inte sover tillräckligt innan. Någon annan gång kanske. :/
//Lamina
#10 haha nä jag bara gillar att lägga mig i :P Jag ärdumdumdumdum
Mäh jag vill ju komma ju 😕
MvH Tsunamis
Ville så gärna, men busskort kan inte lånas ut och jag behövs i stallet hela helgen 😕
❤️ Älskade husdjur
#15 Asch då. Ha de så kul i stallet.
edit: Nu ser det ut som att söndag lunch kan vara något…
lutar lite åt söndag
Nu har jag bestämt söndag 12-15
Fika.
Djur som medtages: råttor (honor för omplacering)
iller - vet ej än
möss - vet ej än (beror på om Du kommer och vill hälsa på möss)
Du Grodan har blivit lite av en legend för mig, eller snarare en role model i musvärlden, hihi. Skulle gärna träffa dig (och bli lite starstruck), men någon tid att åka till Sthlm har jag tyvärr inte just nu. Men hoppas ni som ses får kul :D
#19 ❤️ Det är absolut bäst att du stannar där du är och INTE träffar mig…
Jag är på plats i s-tälje. Möss o illrar fick stanna hemma. Med är 6 råtthonor som jag söker nytt hem till. Vill DU komma så skicka ett sms eller ring - 0737129052. Kommer inte att ha tillgång till internet.
#14 lol… men kom då tsunamis…❤️ (jag har missat ditt inlägg tidigare)
Får inte tag på något busskort :'(
❤️ Älskade husdjur
.🧟♂️