Nu är det bevisat...
Nu är det bevisat! Att det finns något som heter musarm och här är beviset 
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

hihih ^^
hihi
Fina möss.
Bilden är tagen på utställningen som va idag i Enköping. Det är Grodans möss.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
hihi, häftig bild

fin bild! Haha, bottenmaterialet ser lite ut som popcorn.. xD
#5, Hmmm jo kanske du har rätt, kollade inte så noga på bilden tyckte bara att det var en rolig grej med sammanhanget Musarm *L* Kom på det första gången jag såg Grodan hålla på med sina möss och sa till min sambo "Pimu" är det där det man kallar för musarm och pekade på Grodans arm. 

#5 haha det haru rätt i!

#5 haha det haru rätt i!

Det var en rolig bild. Jag hade också velat vara med. Är det inget på västkusten snart?
grodig musarm…
#10 Fattas bara att armen din är grön 

haha vilken läcker bild.. *thihi* :D
// Nathalie

Så ska en riktig musarm se ut!!!