Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 337 ggr
Linn
0

ÖDE!

Oboy vad här var lite folk i dag… :( Hur många är vi här inloggade som inte är/var/ska på utsällningen? Det är inget liv i trådarna i dag.. Vad pysslar ni med istället? Själv spanar jag igenom andra iforum och får hjälp med mina skumma matprobelm.. Det är jag tacksam över. Glad

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Jaag
0

Jag håller verkligen med dej! HELT ÖDE!!  men jag håller faktist åxå på att kolla på andra iFokus :)

Linn
0

spännade spännande. :) vart är du och rotar runt? jag är på beroende och kolhydrater.

Linn

Jaag
0

jag kollar lite på musik.ifokus och på glamour.ifokus

blev medlem på glamour idag :)

Jaag
0

Det är såå synd om oss MazarinRebus  alldeles ensamma Oskyldig

Nutiz
0

Jag är också helt ensam här, det var tänkt att jag också skulle till enköping men pappa orkade inte skjutsa Skrikandes

Jaag
0

Då är vi tre :P

Muszimba
0

Jag var och köpte 3 mustjejer på utställningen.Skrattande

De är så underbart söta och småttiga.

Linn
0

Jahaja, skryt du bara Muzimba, du som har varit iväg och haft roligt hela dagen och fått med dig nya älsklingar hem. Men tänk på oss, vi som suttit här hela dagen utan några spännande mus trådar att läsa! :(

haha, skojade bara, vad kul, ser att du harm lagt upp en ny tråd så jag hoppas på bilder där. :) hoppas att ni alla hade en trevlig dag i enköping.

Linn

Jaag
0

Heeej Muszimba!

Muszimba
0

Jag och killen var där bara i 1 timme då vi inte skulle ställa ut, men trevligt folk som man fick åka med sista biten för att även vara kartläsare.Skrattande

axilur
0

jag har precis kommit hem från en semestervecka i bulgarien och har fått läsa igenom huuuur många sidor som helst här. så jag har minsann haft att göra! :D

/Anneli

Linn
0

kul för dig alixur! hur var semestern?

Linn

axilur
0

ja, verkligen. Glad den var bra, väääldigt varm! skönt att koppla av ett tag, men jag saknade min lilla bebis här hemma såklart, så lite hemlängtan blev det också förstås.
varje gång jag är i just bulgarien verkar jag lyckas bli sjuk! jag fattar ingenting. förra året fick jag världens lunginflammation, kraftig dubbelsidig, och nu verkar jag bli förkyld. hoho! jag som börjar skolan imorgon och fyller dessutom år! inte världens bästa timing kanske, haha…

/Anneli

[Theriss]
0

Jag har inte varit på utställningen, men jag har varit ute halva dagen och städat lite burar och gjort lite annat den andra halvan.

Pehpsii
0

Jag var och kollade på bilar jag. Eftersom det inte blev någon utställning för oss så pkte jag på Vallåkraträffen och plåtade fiiiina gamla veteranare. Och kollade på världsmästarn i trickkörning. Han körde slalmonbana på två hjul och fick parkerade i 90km/h. Mäktigt imponerande!

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

Linn
0

Jag skulle vart med till Vallåkra i dag! :P det blev dom inget för min del. Daniel, min pojkvän var där med hans kompis peter, hans lillasyter Sara och hennes kompis tina.

Coolt, den parkeringen hade jag velat se. :P

Linn

Pehpsii
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

såhär kör jag till jobbet… alltid Räcka ut tungan

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

Jaag
0

#17 hihi Räcka ut tungan

Linn
0

haha, ja, där ser man, du  har en annorlunda stil du pehpsii

Linn