Är Kånrad verkligen en han?
Jag har börjar "min mushane har ingen pung vad tusan händer?" nojja mig över min lilla Kånrad.
Har suttit inne i tråden "Se skillnad på mushane och mushona" ett tag och verkligen försökt, även jämnföra med Molly och Matilda men jag känner att jag är helt blind och totalt värdelös på att se någon skillnad.
Men jag ser aldrig någon pung på honom, han är ju ändå född i början av december, den borde väl synas?
Dumma krullpäls och vara ivägen också 😭
men har iaf försökt få till två bilder, någon erfaren som kan hjälpa till?
❤️ Älskade husdjur
#1 jo det var ju det jag kände också, och att det kändes så likt flickorna här hemma D:
och då är ju problemet att jag inte vågar släppa ihop h*n med dom två, då de äntligen börjat respektera varandra och inte har haft den bästa hälsan etc… får kontakta uppfödaren isf och se om hon kan hjälpa mig med att se vad h*n är och om hon ev. har någon hona som han kan få bo med… 🤔
❤️ Älskade husdjur
jaa det är ju rätt ofta könen blir ihop blandade!
#4 nu har uppfödaren dock bekräftat att det är en hon haha, så ja, Kånrad är väl en Kånnie helt enkelt, 😃
❤️ Älskade husdjur
Haha vart ska du ha Kånrad ller jag menade Kånnie?
#6 jag ska åka och hämta en syster till Kånnie hos uppfödaren som ska få flytta in med henne 🙂
❤️ Älskade husdjur
Kånradina ❤️
#1 Rätt bra foto faktiskt. Du kanske ska lägga in det i artikeltråden till se skillnad på hona och hane
#8 ja Kånradina var ju fint 😃
#9 jaha, vilken tur! Lägger in den där 🙂
❤️ Älskade husdjur
#10 super 👍
Det är ju bra när man kan se lite bilder även på texel/astrexrumpor - kan kan ibland vara lite svårare att se kön på…